شیائومی Mi MIX Evo فراتر از تصور؛ با اسنپدراگون 835!

شیائومی Mi MIX Evo فراتر از تصور؛ با اسنپدراگون 835!

شیائومی اخیرا یک گوشی هوشمند جدید را با نام Mi MIX Evo به سایت گیک بنچ فرستاده است؛ لیست منتشر شده توسط این منبع خبری از این امر حکایت می کند که محصول جدید سازنده چینی یک گوشی پیشرفته می باشد که پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 را بر روی خود دارد!

طبق این لیست این دستگاه از یک پردازشگر 1.9GHz هشت هسته ای MSM8998، رم 4 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بهره می برد. در این لیست اطلاعات بیشتری گنجانده نشده است با وجود این با در نظر گیری نام انتخابی برای این دستگاه می توان احتمال داد که این گوشی هوشمند همان مدل مجهز به نمایشگر بدون حاشیه گوشی شیائومی Mi MIX باشد. لازم به ذکر است که لیست گیک بنچ ابتدا توسط سایت خبری جی اس ام آرنا (GSMArena) منتشر شد.

شیائومی برای اولین بار در ماه اکتبر سال 2016 ( 10 مهر تا 10 آبان ) گوشی هوشمند Mi MIX را در تعدادی محدود وارد بازار کرد؛ محصولی با نسبت صفحه نمایش به بدنه 91.3 درصد و مجهز به یک پردازشگر 2.35GHz چهار هسته ای کوالکام اسنپدراگون 821، رم 4 و 6 گیگابایتی LPDDR4، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار تشخیص حالت، گشودگی f/2.0، فلش دو مرحله ای LED، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و قابلیت های اتصالی 4G LTE، GPS/A-GPS، NFC با قابلیت پشتیبانی Mi Pay، بلوتوث v4.2، وای فای 802.11ac و پورت USB نوع C.

سازنده چینی در اوایل ماه پیش در نمایشگاه CES 2017 مدل جدید گوشی Mi MIX را در رنگ سفید در معرض عموم قرار داد؛ فروش این دستگاه تا چند روز آینده در کشور چین آغاز می شود.

نقاط قوت گوشی هوشمند شیائومی Mi MIX Evo

-    مجهز به سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو
-    قابل ارائه در رنگ سفید
-    عضوی پیشرفته تر از خانواده گوشی های شیائومی Mi Mix

منبع خبر: NDTV Gadgets

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر