جزییات جدیدی در مورد جانشین گوشی سونی Xperia XA!

جزییات جدیدی در مورد جانشین گوشی سونی Xperia XA!

در حدود یک ماه پیش خبرهای تبلیغاتی جدیدی در مورد یک محصول جانشین برای گوشی سونی اکسپریا XA منتشر شد. در این خبرها ذکر شده بود که گوشی جدید از نظر سخت افزاری تغییراتی کرده است؛ البته هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه اکسپریا XA2 نام دارد و یا اکسپریا XB!

اخیرا جزییات جدیدی توسط همان منبعی که اطلاعات اولیه را منتشر کرد، در فضای مجازی پخش شده است. در تصویر ارائه شده توسط این منبع اثری از دکمه عریض پاور دیده نمی شود که بیانگر این است که گوشی جدید فاقد اسکنر اثر انگشت می باشد؛ در این تصویر علاوه بر این نشان داده شده است که این گوشی هوشمند از پورت میکرو USB بهره می برد و قرار است که در سه رنگ آبی سیر، قرمز و بنفش وارد بازار شود. 

جزییات جدید علاوه بر این مکان سنسور مجاورت و سنسور نور این محصول تازه نفس را نیز نشان داده اند؛ این عکس همچنین تعبیه شدن یک شکاف در قسمت پایینی گوشی را به تصویر کشیده است که تجهیز شدن گوشی جدید به اسپیکرهای استریو را نشان می دهد. 

هنوز اطلاعات جدیدی در مورد مشخصات فنی این گوشی هوشمند منتشر نشده است. از آنجایی که این اطلاعات در این مقطع زمانی توسط یک منبع خبری منتشر شده است می توان انتظار داشت که سازنده ژاپنی در کنگره جهانی موبایل این گوشی هوشمند را در معرض عموم قرار دهد.

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر