افزونه ویرایشگر عکس در فایرفاکس و کروم

افزونه ویرایشگر عکس در فایرفاکس و کروم

پلار (Pollar) یک ویرایشگر عکس مبتنی بر وب است که هم اکنون برای برنامه های اندرویدی و iOS نیز عرضه شده است. این ویرایشگر بر روی Cloud کار می کند و به کاربران اجازه می دهد تا عکس خود را بارگذاری کرده و با استفاده از ابزارهای ویرایش کننده ای مانند آنچه که در ویرایشگرهای میزکار وجود دارد، عکس را ویرایش کنند.


به تازگی تیم پلار، این افزونه ها را برای کروم و فایرفاکس نیز آماده کرده اند که به کاربران این امکان را می دهد که عکس های ارسال شده ی کاربران دیگر را به راحتی با استفاده از این ویرایشگر و بدون دانلود و ذخیره آنها بر روی کامپیوتر، ویرایش کنند.
این کار زمانی انجام می شود که آیکون پلار با تکان دادن موس بر روی عکس ظاهر شود. زمانی که یک عکس به واسط ویرایشگر پلار ارسال می شود، کاربران می توانند تغییراتی را که مایل هستند، اعمال کرده و سپس در مکان مورد نظر خود ذخیره کنند.
این مکان می تواند در کامپیوتر خود یا حساب کاربری باشد. پلار نیز از بارگذاری عکس در دراپ باکس، باکس، فیسبوک، فلیکر، گوگل درایو، پیکاسو، وان درایو نیز پشتیبانی می کند.
این دو افزونه با هر وبسایت عکسی کار می کنند و آیکون پلار نیز در بالای همه تصاویر بزرگتر از 300 در 150 پیکسل ظاهر می شود.
اگر در سایتی آیکون پلار را مشاهده نکردید، باید به یاد داشته باشید که بعضی از سایتها امکان دانلود و ذخیره عکس را نمی دهد و این افزونه به قانون کپی رایت احترام می گذارد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر