گوشی Moto Z جدید با پردازشگر 835 اسنپدراگون می آید!

گوشی Moto Z جدید با پردازشگر 835 اسنپدراگون می آید!

مدت کوتاهی پس از این که گوشی موتو جی 5 پلاس (G5 Plus) لنوو در یک تست بنچ مارک دیده شد، لیست مشخصات گوشی جدید دیگری نیز با برند موتورولا در فضای مجازی منتشر گردید؛ محصولی با نام سری موتورولا XT1650 که اخیرا گیک بنچ لیست جدیدی از مشخصات آن را در اختیار کاربران و منابع خبری گذاشته است.

این گوشی هوشمند احتمالا همان موتو Z مدل 2017 می باشد که برای اولین بار لیست مشخصات آن توسط یک منبع خبری با نام اندروید پیور (Android Pure) در اختیار کاربران قرار گرفت. در لیست منتشر شده توسط گیک بنچ ذکر شده است که این دستگاه به یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا مجهز می باشد. گیک بنچ گفته که امتیاز کسب شده توسط این دستگاه در تست ها به طور تک هسته ای و چند هسته ای برابر با 1930 و 6207 بوده است.

هفته گذشته نیز اطلاعات جدیدی توسط یک منبع خبری در مورد یک گوشی هوشمند به نام موتورولا جی 5 پلاس (G5 Plus) منتشر شد. این منبع خبری گفته بود که این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی با تراکم پیکسل 403ppi، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 625، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی سیستم عامل اندروید 7 نوقا، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز می باشد. 

سازنده چینی تایید کرده است که می خواهد در تاریخ 26 فوریه ( 8 اسفند ) در کنگره جهانی موبایل یک رویداد مطبوعاتی برگزار کند از این رو می توان انتظار داشت که این سازنده از گوشی های موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس هم در این رویداد رونمایی نماید.

اطلاعات گوشی موتو Z هنوز توسط لنوو تایید نشده است از این رو توصیه می شود که با چشم تردید به آن ها نگاه کنید.

جزییات مهمی در ارتباط با گوشی موتو Z 2017:

-    تایید شده توسط سایت گیک بنچ
-    مجهز به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835
-    مجهز به رم 4 گیگابایتی

منبع خبر: NDTV Gadgets

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر