چگونگی نصب برنامه از استور ویندوز 10

چگونگی نصب برنامه از استور ویندوز 10

مایکروسافت با ارائه ی ویندوز جدیدش تنها در شکل و ساختار ویندوز تغییر به وجود نیاورد، در استور ویندوز هم تحول بزرگی رخ داد. برنامه های UWP برنامه های کاربردی جهانی هستند که تقریباً بر روی همه ی پلتفرم های مایکروسافت اجرا خواهند شد، که گستره ی آن ویندوز 10رایانه های شخصی ، دستگاه های ویندوز10 موبایل، ایکس باکس است،حتی هولولنز و حتی Raspberry Pi هم به این لیست افزوده خواهد شد.در واقع مایکروسافت استور خو را یکپارچه کرد.

در این مطلب به کاربران تازه ی ویندوز آموزش خواهیم داد که چگونه از این استور جذاب استفاده کنند.

در قدم اول استور ویندوزتان را باز کنید.می توانید آیکون آن را در تسک بار ببنید زیرا به صورت پیش فرض در تسک بار پین شده است.اگر در تسک بارتان پین نشده بود می توانید به استارت منو رفته و کاشی زنده ی آن را که در آن جا وجود دارد پیدا کنید.

1

زمانی که وارد استور می شوید راه های مختلفی برای دیدن و پیدا کردن برنامه ها وجود دارد.در استور برنامه به صورت طبقه بندی شده در دسته هایی با عناوین مختلف وجود دارد و بر حسب نیازتان می توانید برنامه های مناسب را پیدا کنید.

یکی از بهترین قسمت ها که می توانید برنامه های مختلف را در آن بیابید،قسمت "بهترین برنامه های رایگان" یعنی،Top free apps است.همچنین می توانید نگاهی به قسمت Featured بیاندازید.این دسته بندی ها در عکس زیر برای شما مشخص شده است.

windows-store-apps-scn

اگر هم دقیقا اسم برنامه ای را که احتیاج دارید می دانید،اسم آن را در سرچ باکس که در گوشه ی بالای صفحه در سمت راست قرار گرفته است،تایپ کنید.استور برنامه هایی را که با عنوان تایپ شده ی شما تطابق داشته باشد به شما پیشنهاد می دهد همچنین نتایجی که برایشما لیست می شود می تواند شامل موارد مختلفی مانند،موسیقی،فیلم و بازی باشد و شما می توانید هر کدام را که می خواهید به راحتی دریافت کنید.

اگر هر برنامه ای را باز کنید می توانید جزیئات ان را نیز مشاهده کنید مانند: توضیحات و مشخصات و ویژگی های برنامه و اسکرین شات های آن.قیمت برنامه ای که می خواهید نصب کنید اگر که رایگان نباشد در قسمت پایین دکمه ی نصب مشخص است.

3

بعد از این که برنامه را نصب کردید،دکمه ای که تا قبل از ان کلمه ی نصب Install را نشان می داد،به کلمه ی Open تغییر پیدا می کند.بر روی آن کلیک کنید تا برنامه اجرا شود.آیکون این برنامه را می توانید در قسمت All apps در استارت منو ببینید.می توانید آیکون آن را در تسک بار پین کنید تا سریع به آن دسترسی داشته باشید و یا در دسکتاپ و قسمت کاشی های زنده ی استارت منو قرار دهید.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر