معرفی جدیدترین بازی‌های پی‌سی و کنسول

معرفی جدیدترین بازی‌های پی‌سی و کنسول

در این بخش که به طور ثابت در هر شماره نشریه شبکه چاپ می‌شود؛ سعی می‌کنیم چهار بازی جذاب جدید منتشر شده برای پی‌سی یا کنسول‌های معروف بازی‌های ویدیویی را معرفی و یک مرور کوتاه داشته باشیم. با معرفی چهار بازی جذاب و جدید این شماره همراه ما باشید:

مرزهای تازه؛ The Walking Dead: Season Three

سبک:  ماجرایی
پلتفرم:   All Platforms  
تهیه‌کننده: Telltale Games
سازنده: Telltale Games

استودیوی تل‌تیل سال پرکار و شلوغی را پشت سر گذاشت که با منتشر شدن دو قسمت نخست از فصل سوم «مرده‌ متحرک» به اوج خود رسیده است. بعد از موفقیت بی‌نظیر فصل نخست که جایگاه استودیو و سبک روایت سازندگان‌اش را محکم کرد، فصل دوم و یک بسته الحاقی مستقل نشان دادند که تل‌تیل برنامه‌های بسیاری را همراه با نویسنده‌ اصلی داستان مصور این مجموعه در سر دارد. داستان چند سال بعد از فصل دوم روایت می‌شود و حالا «کِلمنتاین» تبدیل به خانم جوان اما با تجربه‌ای شده است که همراهان او در این قسمت، نتیجه‌ی انتخاب‌ها و تصمیم‌هایتان در دو فصل گذشته خواهند بود.

ریشه‌ها؛ Halo Wars: Definitive Edition

سبک:  استراتژی همزمان
پلتفرم:   PC, Xbox one
تهیه‌کننده: Microsoft
سازنده:   Ensemble Studios

«جنگ‌های هیلو» با فروش بیش از یک میلیون نسخه بر روی ایکس‌باکس۳۶۰، موفق‌ترین بازی کنسولی در سبک استراتژی همزمان است. این سبک که جایگاه و مخاطبان اصلی آن کاربران رایانه‌های شخصی هستند با محدودیت کنترل در دسته‌های کنسول‌ها، به‌ندرت برای این پلتفرم منتشر می‌شود. اما جنگ‌های هیلو با طراحی کنترل عالی و بی‌نقص خود توانست خلاف این موضوع را ثابت کند. شماره‌ دوم بازی در دست ساخت است اما مایکروسافت تصمیم گرفت نسخه بهبود یافته قسمت نخست را منتشر کند تا طرفداران مجموعه هیلو، یک بار دیگر اتفاق‌های مهم قبل از قسمت نخست مجموعه اصلی هیلو را مرور کنند.

نوبت کرافت؛ Lara Croft Go

سبک:  معمایی
پلتفرم:   PC, PS4, PS Vita
تهیه‌کننده: Square Enix
سازنده:   Square Enix Montreal

بازی Lara Croft Go که سال گذشته برای سیستم عامل‌های همراه به بازار آمد، در ادامه موفقیت Hitman Go و طراحی جذاب و سرگرم‌کننده آن ساخته شد و حالا کاربران رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها نیز می‌توانند از این تجربه عالی لذت ببرند. هر مرحله از بازی از تعدادی خانه تشکیل شده است که نشان‌دهنده حرکت‌های قابل انتخاب شما هستند. افزون بر این، دشمنان، موانع محیطی و دیگر بخش‌های مرحله نیز همراه با حرکت شما، یکی از خانه‌های مقابل‌شان را انتخاب می‌کنند و وظیفه شما این است که با انتخاب صحیح خانه‌ها، هم از دشمنان و موانع دوری کنید و هم معماهای محیطی معروف این مجموعه را حل کنید.

به سبک ژاپن؛ Yakuza 6

سبک:  اکشن ماجرایی
پلتفرم:   PS4
تهیه‌کننده: Sega
سازنده:   Sega

از مجموعه محبوب و پرطرفدار یاکوزا به عنوان GTA با حال و هوای ژاپنی یاد می‌شود که خط داستانی آن در شماره‌های مختلف ادامه دارد. این مجموعه که در دوران پلی‌استیشن۲ توسط سگا ساخته و منتشر شد در نسل هفتم نیز به شکل یک بازی انحصاری که بیش‌تر بازار ژاپن را هدف قرار می‌دهد باقی ماند. با توجه به این نکته نیز ابتدا نسخه ژاپنی بازی منتشر می‌شود و سپس نوبت به بازارهای اروپایی و امریکایی می‌رسد. «یاکوزا6» کامل‌ترین و بهترین شماره در این مجموعه است که این بار نه‌تنها ماموریت‌های اصلی هیجان‌انگیزی دارد بلکه طبق معمول با انواع مینی‌گیم‌های جذاب شما را سرگرم خواهد کرد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر