گوشی ماژولار ال‌جی G5 به پایان خط رسیده است

گوشی ماژولار ال‌جی G5 به پایان خط رسیده است

خبرهای جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد عمر گوشی ماژولار ال‌جی G5 رو به پایان است و احتمالا به زودی تولید این گوشی متوقف شود.

ال‌جی زمانی از جی 5 رونمایی کرد که بازارهای جهانی آمادگی پذیرش یک اسمارت فون ماژولار را نداشتند. از طرفی این گوشی در کنار گوشی موتورلا موتو زد با موتو مدهای متعدد حرفی برای گفتن نداشت و  G5 نتوانست موفقیتی را برای چشم بادامی ها به دست بیاورد.

خبرهای جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالا در آینده‌ای نزدیک تولید گوشی ال‌جی G5 به پایان خواهد رسید. طبق گزارش یک منبع کره‌ای معتبر، یکی از تامین کنندگان قطعات ال‌جی، شرکت HALLACAST، اعلام ورشکستگی کرده است.

شرکت HALLACAST تنها تولید کننده پنل پشتی ال‌جی جی 5 است و اگر کسب و کار آنها از بین برود در واقع گوشی G5 نیز حداقل فعلا  تا زمانی که یک  تولید کننده دیگر پیدا نشود،تولید نخواهد شد و شرکت ال‌جی ضربه سختی خواهد خورد.

گفتنی است که ال‌جی قطعا می‌تواند یک تامین کننده جدید برای تولید این تلفن هوشمند پیدا کند اما مهمترین موضوع تمرکز این شرکت روی ساخت گوشی ال‌جی G6 است که به زودی معرفی و به صورت گسترده عرضه خواهد شد.

ال‌جی دعتوتنامه‌ای را در هفته گذشته به شکل یک گوشی هوشمند برای دعوت شدگان مراسم رونمایی از ال‌جی G6 ارسال کرد که نشان می‌دهد زمان زیادی به رونمایی این گوشی نمانده است و به احتمال بسیار زیاد در اواخر ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون رونمایی می‌شود.
به نظر شما آیا ال‌جی G5 موفق بوده است و شانسی برای ادامه حیات خواهد داشت؟

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر