مشخصات دو گوشی هوشمند سری O سامسونگ

مشخصات دو گوشی هوشمند سری O  سامسونگ

بر اساس گزارش ها، سامسونگ تصمیم به راه اندازی سری جدیدی از گوشی های هوشمند گرفته است. امروز جزئیات دو گوشی هوشمند جدید که در این سری قرار می گیرند، فاش شد. سامسونگ گلکسی Grand On و گلکسی Mega On که انتظار می رود که اندروید 5.1 را اجرا کنند. این دو گوشی، اولین گوشی های هوشمند در سری جدید O سامسونگ هستند. O در این سری ها، اختصاری “On” می باشد.


گلکسی Mega On دارای شماره مدل SM-G600 است و بزرگتر از دو گوشی دیگر خواهد بود. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 720 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 410 چهار هسته ای با رم 1.5 گیگابایتی است. در پشت گوشی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی و در جلو یک دوربین 5 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. Mega دارای حافظه ی هشت گیگابایتی بسط پذیر است و با استفاده از باتری 3000 میلی آمپری قدرت می گیرد و نیز 145 گرم وزن دارد. گلکسی Mega On دارای ابعاد 151.8 × 77.5 × 8.2 میلی متر می باشد. صحبتی در مورد قیمت این گوشی نشده است.
گوشی کوچکتر گلکسی Grand On با مدل SM-G550 می باشد. این گوشی شامل یک صفحه 5 اینچی با وضوح 720 پیکسل، تراشه اکسینوس 3475 چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتز، رم 1 گیگابایتی، دوربین پشت 8 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و فضای داخلی 8 گیگابایتی می شود. باتری 2600 میلی آمپری نیز از دیگر ویژگی های آنست.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر