دعوت نامه های اپل ارسال شدند

دعوت نامه های اپل ارسال شدند

دعوت نامه های اپل برای مراسم معارفه ی بعدی این شرکت ارسال شدند


انتظار می رود که طی این مراسم چندید دستگاه جدید من جمله آیفون های جدید این شرکت معرفی شوند. آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس به احتمال زیاد مشابه مدل های کنونی این گوشی های موبایل خواهند بود ولی پیشرفت هایی در باطن آنها صورت گرفته است که ماهیت آنها بر همگان روشن نیست. برخی از این پیشرفت ها شامل یک نوع جدید از نمایشگر با حساسیت فشار فورس تاچ، در کنار یک دوربین و چندین به روز رسانی دیگر می باشد.
تجهیزات جدید بر پایه ی آخرین نسخه ی سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS 9 ساخته شده است که اندکی پیش وارد بازار شدند. این سیستم عامل جدید هم به نوبه ی خود پیشرفت هایی از جمله بهبود سیستم سخنگوی اپل یعنی Siri را داشته است. اون ویلیامز در یک پست توییتر نوشته است که اگر از Siri بپرسید که شما را در مورد این برنامه راهنمایی کند پاسخ زیر را دریافت خواهید نمود:
در کنار نسل بعدی آیفون ها، آیپد های جدید نیز در خبر ها آمده اند ولی همگان باور ندارند که این محصولات را بتوان در مراسم ماه آینده مشاهده نمود.
با احتمال زیاد یک تلویزیون اپل جدید در میان محصولات معرفی شده وجود خواهد داشت. گفته می شود که نسخه ی جدید این وسیله از نظر کارایی به میزان قابل توجهی بهبود یافته و کنترل آن نیز طراحی مجدد شده و همینک دارای یک صفحه ی لمسی می باشد. یک شاخه ی جدید از اپ استور نیز از جمله محصولاتی است که مخاطبین اپل انتظار آن را می کشند.
طبق گفته ی منابع آلمانی، آیفون های جدید در 18 سپتامبر وارد بازار خواهند شد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر