۴ هزار سایت ایرانی با هم رقابت می‌کنند

۴ هزار سایت ایرانی با هم رقابت می‌کنند

دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران پس از اتمام مهلت ثبت‌نام وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها در نهمین دوره جشنواره، گزارش مربوط به شرکت‌کنندگان را منتشر کرد.

در این دوره در مجموع 3997 وب‌سایت در جشنواره وب و موبایل ایران شرکت کرده‌اند که در 77 گروه مختلف دسته‌بندی شدند. گروه فروشگاه‌های آنلاین با 284 شرکت کننده بیشترین سهم را در میان گروه‌های مختلف داشت و بعد از آن گروه شرکت‌های خصوصی با 256 و گروه فروشگاه‌های تخصصی با 247 سایت، بیشترین شرکت‌کننده را در اختیار داشتند.

همچنین در بخش نرم‌افزارهای موبایل در مجموع 902 شرکت‌کننده حضور یافتند که در 20 گروه مختلف قرار گرفته‌اند و گروه نرم‌افزارهای آموزشی با 130 و گروه کسب و کار با 85 اپلیکیشن، بیشترین شرکت‌کننده را دارند.

اکنون، سایت‌ها و نرم‌افزارهای شرکت‌کننده در این جشنواره در حال بررسی و داوری و همچنین رای‌گیری مردمی هستند که تا ۲۵ بهمن ماه طول می‌کشد.

مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران 28 بهمن ماه همزمان با کنفرانس وب و موبایل ایران در سالن همایش خلیج فارس پژوهشگاه نیرو توسط انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی با همکاری سازمان‌ها و مراکز دولتی و خصوصی برگزار می‌گردد.

برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.iwmf.ir مراجعه کنید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر