برنامه ای شبیه به Spotlight Search برای اندروید

برنامه ای شبیه به Spotlight Search برای اندروید


در اینجا می خواهیم از Fast Search  استفاده کنیم که برای این کار طراحی شده است. با استفاده از Fast Search می توان سریعا، در کل دستگاه به دنبال هر نوع فایل، برنامه یا فایل دانلودی گشت. این برنامه مانند جستجوی Spotlight در یک آیفون است. این برنامه در بازه های زمانی مشخص، محتویات گوشی شما را شاخص بندی می کند و در نتیجه شما می توانید سریعا فایل های خود را پیدا کنید.
گام اول: دانلود و نصب Fast Search
در ابتدا فایل Apk این برنامه را دانلود کرده و نصب کنید.

fast1

گام دوم: اجرای یک جستجو
زمانی که یک عبارت جستجو را در Fast Search وارد می کنید، فورا گوشی شما جستجو می شود و نتایج با 6 عنوان مختلف نشان داده می شود: برنامه ها، مخاطبین، فایل ها، موسیقی، عکس ها و ویدئوها.

fast2
به صورت پیشفرض، این برنامه یک پیام همیشگی برای جستجوی سریع به شما می دهد، که می توانید آن را با ضربه بر روی Cancel notification در منو، غیرفعال کنید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر