بهترین سیستم برای روشنایی منزل

بهترین سیستم برای روشنایی منزل

اگر به دنبال بهترین سیستم برای روشنایی منزل خود هستید می توانید در این گزارش از نظرات متخصصان بهره مند شوید .


این روز ها نصب و راه اندازی یک سیستم روشنایی بسیار راحت است و در عین حال از تکنولوژی بالایی نیز برخوردار می باشد . تفاوتی ندارد که شما در پی نصب یک سیستم روشنایی کامل باشید یا اینکه فقط می خواهید تعداد کمی لامپ LED هوشمند در اطراف خانه نصب نمایید ، در هر صورت در این زمینه تعداد بسیار زیادی محصول وجود دارند که در دسترس هستند می توانید از بین آنها انتخاب نمایید .
در هر صورت گزینه های انتخاب بسیار وسیع هستند . قبل از پرداختن به انواع سیستم های روشنایی موجود ، بهبررسی و تحلیل فواید و مزایای سیستم های روشنایی در سینما های خانگی ،اتاق های کار موجود در خانه و در نهایت تمامی محل هایی که این سیستم ها قابلیت استفاده در آنها را دارند ، می پردازیم . چند لامپ روشن کوچک و یا حتی چند لامپ LED هوشمند هم می توانند در یک مکان تاریک راهنمای شما باشند ، سعی کنید با نصب سیستم های روشنایی مناسب در خانه ، طوری عمل کنید که حتی موقعی که در خانه نیستید ، منزل تان با لامپ های روشنی که دارد پر به نظر برسد و همچنین از افتادن ها و زمین خوردن های معمول که به خاطر تاریک بودن اتاق ها در شب رخ می دهد جلو گیری نمایید . همچنین آرایش مناسب این لامپ ها در منزل می تواند در هنگام میهمانی ها و جمع شدن دوستان و آشنایان در منزل زیبایی خاصی به خانه شما ببخشد . این لامپ های زیبا به هنگام مشاهده فیلم و یا استراحت زیر آسمان پر ستاره شب نیز با نور های خارق العاده ی خود به زیبایی محیط شما کمک خواهند کرد .
اگربهدنبالبهترینسیستمبرایروشناییمنزلخودهستیدمیتوانیددراینگزارشازنظراتمتخصصانبهرهمندشوید .
به یاد داشته باشید که استفاده از این لامپ های تزئینی بسیار راحت تر از آنی است که به نظر می رسد ، بنابراین انتظار می رود که استفاده وسیع از این لامپ های هوشمند در بیشتر قسمت های خانه همه گیر بشود . این کار یک آرزوی زیبایی است که هر کسی می تواند در پی آن باشد . با این وجود اگر که شما به دنبال ارزیابی و بررسی هزینه های مورد نیاز برای این کار هستید می توانید به صورت محدود از چند نقطه خانه شروع کنید و اگر هزینه ها رضایت بخش بود و با بودجه شما تناسب داشت آن را در کل خانه تان گسترش دهید اما قبل از این کار حتما پروژه های کوچک تر را در چند نقطه خاص از منزل امتحان کنید .
روشنایی بیرون خانه
روشنایی بیرون منزل چیزی است که از اهمیت بالایی برخوردار است و همه ی مردم برای ایجاد آن هزینه می کنند . علاوه بر این مطلب داشتن یک حیاط تاریک و بدون روشنایی به نوبه خود ترسناک هم می باشد درست مانند آنچه که ما امروزه در فیلم های ترسناک تلویزیونی می بینیم . چنانچه یکی از این لامپ های هوشمند را در مقابل خانه خود نصب کنید و برنامه مخصوص آن را راه اندازی نمایید می توانید از داخل راه رو یا از اداره و یا از هر نقطه دیگر دنیا که هستید لامپ های منزل خود را روشن نمایید . و البته همانطور که اشاره شد این لامپ ها با امکان کنترل از راه دوری که در خود دارند باعث می شوند تا منزل شما همواره حتی زمانی که بیرون از خانه هستید پر به نظر برسد زیرا می توانید از فاصله های بسیار دور هم لامپ های هوشمند خود را روشن یا خاموش نمایید . این ویژگی لامپ های هوشمند زمانی کارایی خود را بیشتر نشان می دهد که بر فرض مثال شما در فاصله ای 3000 مایل دور تر از خانه هستید و نمی توانید برای روشن کردن لامپ های منزل خود به خانه برگردید .
همانطور که داشتن یکی از این لامپ های هوشمند در حیاط جلوی خانه و مقابل درب ورودی مهم است ، همچنین برای حیاط پشتی نیز وجود یکی از این لامپ ها ضروری می نماید . روشن بودن حیاط پشتی باعث می شود تا حیوانات موزی سراغ سطل آشغال شما نیایند و آنجا را به هم نریزند . وقتی حیاط پشتی با نور کافی روشن باشد کودکانی که در خواب راه می روند از خطرات بسیاری مانند افتادن در استخر و یا خوردن به جایی در امان خواهند بود . مطمئنا روشن بودن حیاط پشتی مزایای بسیار دیگری نیز خواهد داشت . سیستم روشنایی بیرون از منزل همچنین برای افراد بزرگسال هم دارای مزایای بسیاری می باشد و نمونه کوچک آن این است که چنانچه در هنگام شب برای دریافت مقداری هوای تازه بیرون می روید احتمال افتادن و زمین خوردن و در نتیجه آسیب دیدن افراد پایین می آید . همچنین با استفاده از این لامپ ها می توانید مناظر زیبایی نیز در اطراف خانه خود ایجاد نمایید برای شروع می توانید از اطراف استخر یا باغچه خانه خود استفاده نمایید و با قرار دادن چند تا از این لامپ ها در اطراف آن نمای آنها را زیبا کنید .
علاوه بر موارد گفته شده این لامپ های هوشمند خصوصیت ویژه ی دیگری نیز دارند و آن این است که این لامپ ها با داشتن حسگر های ( سنسور های ) حرکتی بر روی خود شما را از حرکت و یا ایستادن هر موجود زنده ای بر روی خود مطلع می کنند و همزمان روشن نیز می شوند .
Lutron با داشتن انواع مختلف پایه های اتصال این امکان را نیز بوجود آورده است که مشتری با خیالی آسوده مناسب ترین پایه را با توجه به ساختار خانه خود گزینش نماید . می شود گفتآخرین و شاید بهترین نمونه این لامپ ها مدل هایCaseta Wireless می باشند .اگرچه اجزای مختلف مدل هایCasetaرا نمیتوان به صورت دائمی در فضای باز بیرون نگه داشت ، با این وجود با نصب این پایه ها می توان از رابط های هوشمند و بی سیمLutron Caseta19 دلاری موجود در بازار برای کنترل پایه های قدیمی و جدید ( هر دو ) استفاده کرد .
این ویژگی لامپ های Lutron Caseta به این خاطر است که طراحی آنها به گونه ای انجام شده است که قادر اند کنترل انواع مختلف لامپ ها را پشتیبانی نمایند و کاربر می تواند با استفاده از آن از طریق تلفن همراه هوشمندخود میزان نور لامپ ها را نیز کم یا زیاد بکند.
پایه های 19 دلاری MiPowPlayBulb Garden این لامپ ها دقیقا برای بیرون طراحی شده اند ، به گونه ای که می توانند با استفاده از نور آفتاب و یا بلوتوث و یا برنامه های کاربردی گوشی های هوشمند ، طیف های مختلفی از نور را ایجاد و در فضای حیاط منعکس نمایند . این مورد هم همراه دستگاه موجود است و نصب آن نیز بسیار راحت می باشد . فقط کافی است که آن را روی زمین بگذارید ( پایه را روی زمین بگذارید ) و نرم افزار مربوطه را دانلود نمایید در هر حال اگر این کار هم انجام نشود خود دستگاه با استفاده از نور خورشید شارژ و برای روشن شدن در هنگام شب آماده می شود .
استفاده در بالای راه پله
داشتن یک لامپ در پایین راه پله بسیار خوب است ام مهمتر از آن داشتن لامپ های روشن LED هوشمند در بالای راه پله می باشد که این مکان یکی از همان چند نقطه خوب است که در ابتدای متن در مورد آن صحبت شد ، نقاطی که برای لامپ های هوشمند مورد نظر بهترین مکان ها هستند . قرار دادن چند تا از این لامپ ها در بالای راه پله بهترین راه برای روشن کردن سالن و راه پله است تا در هنگام روز و شب به راحتی بتوان کار های معمول خود را در زیر نور آن انجام داد . علاوه بر این مواردی که گفته شد قرار دادن چند نمونه از این لامپ ها در بالای راه پله باعث می شود تا شما بتوانید با خیال راحت تمام لامپ ها و سیستم های روش کننده زیر پله ها را خاموش نمایید و کارهای خود را زیر نور مناسب این لامپ ها ادامه بدهید .
سیستم LutronCaseta Wirelessهم به نوبه خود می تواند در این نقطه از خانه مورد استفاده قرار بگیرد ، به این دلیل که نصب آن بسیار راحت می باشد و می تواند با انواع لامپ های قدیم و جدید سازگاری پیدا کند . اگر پایه لامپ های موجود در دسترس نباشند ، به راحتی می توانید با مدل های 79.99 دلاری  WeMo Switch + Motion Kitهمه آنها را توسط هر تلفن همراه هوشمند و یا تبلتی که دارید کنترل نمایید . همچنین اگر شما حتی نمی خواهید برای روشن و خاموش کردن این لامپ ها چیزی مثل گوشی تان را نیز از جیب خود بیرون بیاورید، می توانید با تحریک حسگر دستگاه به راحتی این کار را انجام دهید . این حسگر در زمانی که به سیستم متصل باشد با کوچکترین حرکت پیام را به لامپ انتقال خواهد داد . به عبارت دیگر با داشتن این دستگاه ، هر زمان که شما به بالای راه پله می روید و وارد اتاق خواب خود می شوید لامپ ها خاموش می شوند و دوباره به محض ورود شما به راه پله لامپ ها خود به خود روشن خواهند شد .
در سرویس بهداشتی
تقریبا همه سرویس های بهداشتی دارای یک کلید برای روشن و خاموش کردن لامپ هستند، پس نصب لامپ های هوشمند در این فضای کوچک عاقلانه به نظر نمی رسد .اما این را هم در نظر بگیرید که گفته می شود که هر موقع فردی نصف شب از خواب بلند می شود ، بدون شک یا وارد آشپزخانه می شود و یا به طرف سرویس های بهداشتی خواهد رفت ، بدین ترتیب شما می توانید با نصب یکی از این لامپ های هوشمند در آشپزخانه یا سرویس بهداشتی خانه تان هم از گزند برخی حشرات موزی راحت شوید و هم اینکه بدون نیاز به روشن و خاموش کردن برق در روشنایی کامل کار های خود را انجام دهید و هیچ برخورد ناخواسته ای هم با در و دیوار نداشته باشید .
این مکان یکی از همان نقاطی است که استفاده از لامپ های هوشمند به همراه یک حس گر حرکتی می تواند بهترین کمک را به شما و اعضای خانواده تان بکند زیرا به هر حال در برخی اوقات از شبانه روز اتفاق می افتد که خود شما یا یکی دیگر از اعضای خانواده تان فراموش می کند که لامپ را خاموش بکند .

Hue-Tap-LED-Light-Bulbs
 حسگر 41 دلاری Lutron’s Maestro Occupancy توانسته است با ترکیب کردن یک حسگر دکمه ای و یک حسگر باز و بسته شونده به یک نمونه بی نظیری دست یابد . این دستگاه با ورود و خروج شما خود به خود روشن یا خاموش می شود ، بدون اینکه دست به چیزی بزنید ( که برای یک فردی که نیمه شب بلند شده است و حال و حوصله هیچ چیز را ندارد انتخاب بسیار خوبی خواهد بود ) . حتی این سیستم توانایی تشخیص روز از شب را نیز دارد و بدین ترتیب از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می شود . این دستگاه برای کار با انواع مختلف لامپ ها طراحی شده است و به علاوه قادر است با برنامه Maestro نیز کار بکند ، که خود شامل کنترل لامپ ها ، کنترل فن ها ، سنسور ها ( حسگر ها ) و تایمر ها ( زمان سنج ها ) می باشد که هم در درون منزل و هم بیرون از آن کارایی دارد .
اگر چنانچه شما Philips Hue را به سرویس بهداشتی نیز می توانید از انواع مختلف رنگ های این لامپ ها استفاده کنید و لذت ببرید . با این وجود بهتر است که در این مورد از Hue Tap 59.99 دلاری استفاده نمایید زیرا با به کارگیری این محصول دیگر مجبور نیستید که برای کنترل لامپ های سرویس بهداشتی از تلفن همراه هوشمند خود استفاده نمایید . لازم به ذکر است که کار کردن با این محصول بسیار راحت است و کاربران می توانند علاوه بر برنامه Hue موجود ، از نوع قابل حمل آن نیز استفاده نمایند . بدین ترتیب اگر کاربر متوجه شد که در یک مکان خاص دیگر نیازی به این محصول ندارد می تواند به راحتی آن را جا به جا نموده و استفاده نماید .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر