چگونه هیستوری مرورگر مایکروسافت اج را پاک کنیم

چگونه هیستوری مرورگر مایکروسافت اج را پاک کنیم

چگونه هیستوری مرورگر مایکروسافت اج را پاک کنیم

چگونه تاریخچه ی مرورگر یا همان هیستوری را در مایکروسافت اج ببینیم

1.مرورگرتان را باز کنید،در سمت راست بالای صفحه بر روی آیکونی که سه خط افقی را نشان می دهد کلیک کنید، به  این آیکون در ویندوز 10 hub می گویند.

2.بر روی ایکون History که نماد آن یک ساعت است،کلیک کنید.

به طور خلاصه در عکس زیر مشخص است.

111111

 

چگونه صفحه ی خاصی را در مرورگر پاک کنیم

اگر به کامپیوتر و یا تبلت شما افراد دیگری هم دسترسی دارند و نمی خواهید که تاریخچه ی مرورگرتان را ببینند،می توانید از چند را ه آن ها را پاک کنید.این کار برای زمانی است که نمی خواهید تمام تاریخچه ی مرورگر را پاک کنید.برای آن که تنها یک صفحه ی خاص را پاک کنید،بر روی آن در قسمت هیستوری راست کلیک کنید و گزینه ی Delet را انتخاب کنید.اگر به گزینه ای منویی که برایتان باز شده دقت کنید گزینه ای را با عنوان Delete all visits to the site به این معنا که با کلیک بر روی این گزینه ، تمام جستجوهای شما بر روی گوگل پاک خواهد شد.

2222222222222

 

چگونه همه چیز را در هیستوری مرورگر پاک کنیم

پاک کردن همه ی هیستوری یا تاریخچه ی مرورگر کار ساده ای است.زمانی که پنجره ی Hub را باز می کنید و به قسمت هیستوری می روید دقیقا رو به روی عنوان هیستوری در بالای صفحه گزینه ی Clear all history را می بینید.تمام هیستوری به صورت هم زمان و کامل پاک می شوند.

33333333333333

یکی از امکانات جالب مایکروسافت اج گزینه ی New InPrivate window است.این ویژگی در گوشه ی بالای مایکروسافت اج قرار دارد.بر روی آیکون سه نقطه more action کلیک کنید.منویی باز خواهد شد و این گزینه در آن جا دیده می شود.با کلیک بر روی آن پنجره ای با همان عنوان باز خواهد شد و به شما این امکان را می دهد تا در محیطی خصوصی از مرورگرتان استفاده کنید.

در قسمت بعدی به شما به صورت ساده خواهیم گفت که هر مدام از گزینه هایی که با آن ها مواجه می شوید کدام قسمت را پاک می کنند:

Browsing history : لیست سایت هایی که باز کرده اید به خصوص سایت های پر باز دید کننده پاک می شوند.

Cookies and saved website data : اطلاعات سایت هایی که بر روی کامپیوتر ذخیره شده باشند مانند اطلاعات مربوط به sing in و لوکیشن شما پاک می شوند.

Cached data and files : کپی صفحات سایت ها،عکس ها و محتوای رسانه های دیگر که بر روی کامپیوتر ذخیره شده است.این گونه اطلاعات برای آن که بازدید از آن سایت در نوبت های دیگر سریع تر شود،ذخیره می گردد پاک می شوند.

Download history : لیستی از فایل هایی که از وب سایت دانلود کرده اید پاک می شوند.البته تنها لیست ذخیره شده پاک خواهد شد نه اطلاعاتی که دانلود کرده اید.

Form data : فرم هایی که پر کرده اید پاک می شوند.

Passwords: پسوردهای سایت هایی که از آن ها استفاده کرده اید پاک می شوند.با این کار دیگران که با سیستم شما کار خواهند کرد نمی توانند به اکانت شما در آن سایت وارد شوند

Location permissions: فهرستی از سایت هایی که به آن ها مجوز بررسی لوکیشنتان را داده اید پاک می شوند.

Full screen permissions : فهرستی از وب سایت هایی که مجوز باز شدن صفحه های آن ها را به صورت تمام صفحه داده اید پاک می شوند.

Compatibility permissions : فهرستی از سایت هایی که اجازه داده اید تنها در اینترنت اکسپلورر باز شوند،پاک خواهند شد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر