سنسور SmartThinQ ال جی: دستگاهی برای کنترل لوازم خانگی از راه دور

سنسور SmartThinQ ال جی: دستگاهی برای کنترل لوازم خانگی از راه دور

ال جی، از حسگر SmartThinQ خبر داد که دستگاهی است برای مانیتور لوازم خانگی در منزل و به شما اجازه می دهد تا آنها را در هرجایی که هستید، کنترل کنید. شرکت گفته است آخرین نسخه این سنسور می تواند لرزش و دما را هنگامی که به یک دستگاه وصل شده است، حس کند و اطلاعاتی را به گوشی شما ارسال کند.


برای مثال، زمانی که به یک ماشین لباسشویی وصل می شود، می تواند به شما اطلاع دهد که چه زمانی چرخه شستشوی لباس های کثیف به پایان رسیده است و یا به یخچال شما وصل شود و زمانی که یک تاریخ انقضای یک غذا نزدیک می شود، برای شما پیامی ارسال کند.
ال جی می گوید می توانید این دستگاه را نیز به وسایل دیگری نظیر تهویه کننده هوا هم وصل کنید و از طریق سنسور آن را کنترل کنید.
سنسور SmartThinQ در نمایشگاه IFA 2015 در برلین، در ماه آینده؛ همراه با دستگاه های دیگری مانند فرگاز یا تهویه هوا به نمایش گذاشته می شود. ال جی هنوز قیمت یا زمان عرضه این کالا را اعلام نکرده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر