آخرین تصاویر منتشر شده از LG G6

آخرین تصاویر منتشر شده از LG G6

تصاویر لورفته جدید از LG G6 از طراحی فلزی و براق این گوشی‌هوشمند خبر می‌دهند.

تصاویر منتشر شده جدیدی ال‌جی جی 6 را در یک قاب شفاف نشان می‌دهند، که به ما دید خوبی از طراحی فلز براق پشت این گوشی‌هوشمند می‌دهند. نسخه‌های نقره‌ای و سیاه این دستگاه، مشابه عکس‌های منتشر شده قبلی، ظاهر برجسته‌ای دارند. تصاویر را در زیر ببینید و خودتان قضاوت کنید.
اگر تصاویر زیر واقعی باشند، به این معناست که ال‌جی جی 6 قاب پشتی فلزی و براق دارد. این تصاویر مربوط به جی 6 با یک کاور ضدضربهٔ شفاف از برند Ringke هستند، بنابراین دید خوبی از طراحی آن به ما می‌دهند.

می‌بینید که طراحی آن شباهت‌هایی به تصاویر منتشر شدهٔ قبلی از سایت کره‌ای UnderKG دارند، که می‌توانید در زیر ببینید. همخوانی تصاویر جدید با موارد قبلی احتمال اینکه تصاویر کاملاً مربوط به این گوشی باشند را بیشتر می کند.


چندین نمای مختلف از جی 6 از یک تصویر لورفته قبلی.

تصاویر فاش شده جدید دوربین‌های عقب را در دو طرف فلش، به همراه اسکنر اثرانگشت در زیر آن نشان می‌دهند. در پایین آن لوگوی جی 6 را می‌بینیم. در جلوی گوشی هیچ دکمه‌ای نیست. قسمت پایین یک پورت یواس‌بی نوع c دارد، اما در بالای آن هم هنوز یک جک هدفون وجود دارد.


این تصویر گوشی را در دو رنگ نشان می‌دهد، سیاه و نقره‌ای. اما احتمالاً گزینه‌های بیشتری هم باشد.

نسخه سیاه رنگ ال‌جی جی 6 اخیراً به بیرون درز کرد و یک نفر درحالی که رانندگی می‌کرد عکسی از این گوشی رونمایی نشده گرفت و آن را برای همه منتشر کرد. همانطور که در تصویر می‌بینید گوشی یک کیس سیاه براق با لبه‌های گرد ساخته شده از فلز و پوشیده در شیشه دارد. دوباره، دید خوبی از اسکنر اثرانگشت و لنزهای دوربین دوگانه داریم.

به طور کلی به نظر می‌رسد ال‌جی جی 6 تا به حال لورفته ترین دستگاه نمایشگاه ام‌دبلیوسی امسال باشد.

نظر شما درمورد طراحی این گوشی هوشمند چیست؟

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: androidpit

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر