اپل فروش مانیتور 5K ال جی را به دلیل مشکلات سخت‌افزاری متوقف کرد

اپل فروش مانیتور 5K ال جی را به دلیل مشکلات سخت‌افزاری متوقف کرد

کمپانی اپل فروش مانیتورهای 27 اینچ UltraFine 5K ال جی را در اپل استورها متوقف کرد. یکی از علل توقف فروش مانیتورهای LG انتقاد کاربران از تداخل سیگنال‌های روتر با سیگنال‌های مانیتور است.

کمپانی اپل مجبور شد فروش مانیتور 5K جدید ال‌جی را متوقف کند. این مانیتور، که پاییز گذشته به همراه مک‌بوک پرو جدید عرضه شده بود، به دلیل سیل انتقادات کاربران فعلا فروخته نمی‌شود. کم و زیاد شدن نور صفحه نمایش، تداخل سیگنال‌های آن با سیگنال روترهای نزدیک و مشکلات آن با تاندربولت، ازجمله دلایل انتقادات کاربران از این مانیتور است.

اپل استورها فعلا فروش مانیتور 974 دلاری UltraFine 5K ال جی را متوقف کرده‌اند. این مانیتور در سایت اپل با زمان تحویل 5 تا 6 هفته‌ای موجود است، اما گزینه تحویل آن از اپل استورها فعال نیست. شاید حالا زمان مناسبی برای احیای پروژه مسکوت مانیتور تاندربولت اپل باشد.

طبق گفته منابع، اپل به کارکنان خرده‌فروشی‌هایش گفته است این آخر هفته همچنان مانیتورهای LG را در فروشگاه‌ها به نمایش بگذارند اما از فروش آن‌ها به خریداران احتمالی خودداری کنند. ال‌جی از اپل خواسته است این مانیتورها را از فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود جمع‌آوری کند.

به گفته ال‌جی، استفاده از لایه محافظ ضعیف باعث تداخل امواج روترهای وای-فای در مانیتور می‌شود.

در بیانیه LG آمده است:

    مطلع شدیم هنگامی که اکسس پوینت وای-فای در فاصله 2 فوتی (0.6 متر) پشت مانیتور 27 اینچ 5K مدل UltraFine ال‌جی (مدل 27MD5K) قرار می‌گیرد، تداخل سیگنال پیش می‌آید و احتمالا عملکرد مانیتور دچار مشکل می‌شود. تغییر مکان یا فاصله روتر با مانیتور، احتمالا مشکل را حل می‌کند.
    مشتریانی که همچنان مشکل دارند، برای دریافت خدمات سریع، با نزدیک‌ترین مرکز مشتریان LG تماس بگیرند. ال جی به خاطر این مشکل عذرخواهی می‌کند و متعهد است محصولاتی با بهترین کیفیت به خریداران تحویل دهد. در همه مانیتورهای 27 اینچ 5K مدل UltraFine که بعد از فوریه 2017 ساخته شده‌اند، از لایه محافظ قوی‌تر استفاده شده است.

مانیتورهای 5K فعلی برای حل مشکل باید به لایه محافظ اضافه مجهز شوند. ال جی در حال ساخت نسخه به‌روزشده‌ای از صفحه نمایش است تا مشکل را حل کند.

اپل با توسعه همکاری‌های خود با LG، مانیتور این شرکت را جایگزین مانیتور تاندربولت 27 اینچ غیررتینا کرد. مانیتور ال‌جی پورت USB داخلی، پورت‌های تاندربولت، رزولوشن 5120 در 2880 رتینا با پشتیبانی از محدوده رنگی P3 و قابلیت‌های پردازشی دارد.

هیچ یک از مشکلات مانیتور 5K در مانیتور 21.5 اینچ 4K مدل UltraFine دیده نمی‌شود و این مانیتور همچون سابق در فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل و سایت این شرکت در دسترس است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر