سامسونگ Galaxy Note 8: قیمت، تاریخ عرضه، مشخصات و ویژگی‌ها

سامسونگ Galaxy Note 8: قیمت، تاریخ عرضه، مشخصات و ویژگی‌ها

سری نوت سامسونگ هنوز نمرده و علیرغم نابودی نوت 7 جانشین آن قرار است در سال 2017 بیاید. شایعات در مورد نوت 8 می‌گویند که این دستگاه با صفحه‌نمایش 4K و دستیار Bixby جدید می‌آید. این خبر به مرور به‌روزرسانی می‌شود.

این پست به روزرسانی می شود...

تاریخ عرضه گلکسی نوت 8
اخیراً یک توییت از طرف ایوان بلاس روشن کرد که سامسونگ چه برنامه‌ای برای محصولات خود در سال 2017 دارد. بلاس در توییت خود اشاره کرد که ممکن است یک گوشی‌هوشمند با شماره مدل SM-N950 در کار باشد. به دلیل اینکه سری‌های نوت تا به حال از طرح اسمی N9xx استفاده کرده‌اند، این اولین علامت ملموسی است که نشان می دهد سامسونگ نه تنها بیخیال سری نوت نمی شود، بلکه امسال یک گلکسی نوت 8 هم عرضه می‌کند.

مدل‌های سامسونگ گلکسی اس 8 در واقع شماره مدل‌های SM-G94* را رد می‌کنند و به عنوان SM-G950 و SM-G955 ارائه می‌شوند. می‌خواهید بدانید مدل دیگری هم در کار است؟ SM-N950. –ایوان بلاس (@evleaks) 9 نوامبر 2016.


پیش از این، دستگاه‌های نوت در آگوست رونمایی شدند، پس ممکن است ببینیم که گلکسی نوت 8 هم در آگوست 2017 ظاهر شود. این موضوع به سامسونگ زمان کاملاً زیادی می‌دهد که اطمینان یابد مدل جدید با همان نواقص و ایرادات گلکسی نوت 7 نمی‌آید.
از آنجا که نوت 8 در حال حاضر در حال توسعه یافتن است، سازنده آن باید یک اسم کد به آن بدهد. به لطف اکانت توییتری که اخیراً اطلاعات زیادی درباره سامسونگ منتشر می‌کند، اکنون می‌دانیم که این اسم کد واقعاً چیست. نویسنده این اکانت توییتر مرموز در رسانه ویبو (Weibo) هم فعال است، پس به نظر می‌رسد که منبع ما اهل چین باشد. نوت 8 اسم کد "Baikal" گرفته است، که اشاره به دریاچه سیبری دارد که به عنوان بزرگ‌ترین ذخیره آب شیرین روی زمین شناخته شده است.

صفحه نمایش گلکسی نوت 8
برخی از منابع ذکر کرده‌اند که گلکسی اس 8 به یک صفحه نمایش 2K مجهز می‌شود، در حالی که گوشی‌هوشمند گلکسی نوت 8 برای یک تجربه واقعیت مجازی بهتر با یک صفحه‌نمایش رزولوشن 4K می‌آید. جهت اطمینان فرض می‌کنیم که این گوشی به هدست واقعیت مجازی Gear فعلی و یا حتی آتی نیز وصل می‌شود.

نرم‌افزار گلکسی نوت 8
شایعات جدید دیگر مربوط به ابداعات نرم‌افزاری هستند که گلکسی نوت 8 با خود به همراه می‌آورد. همانطور که در بالا ذکر شد، نوت 8 ممکن است یک ویژگی واقعیت مجازی فوق‌العاده اتخاذ کند و کارکرد قلم بهبود یافته‌ای داشته باشد. Bixby، ویژگی هوش مصنوعی شایعه شدهٔ سامسونگ که تصور می‌شود در اس 8 هم باشد، می‌تواند راه خود را به نوت 8 نیز هموار کند.

فکر می‌کنید که سامسونگ سری نوت را ادامه دهد؟ یا اینکه باید سری نوت را با مثلاً یک فبلت تاشو جایگزین کند؟ نظرتان را در مورد برنامه‌های آینده سامسونگ به ما بگویید.

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید.

منبع خبر: androidpit

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر