هر آنچه که نیاز است در مورد رویداد جهانی MWC 2017 بدانید (بروز شد: تاریخ و زمان کنفرانس هر کمپانی)

هر آنچه که نیاز است در مورد رویداد جهانی MWC 2017 بدانید (بروز شد: تاریخ و زمان کنفرانس هر کمپانی)

طرفداران واقعی اندروید سه تاریخ مشخص شده در تقویم برای نمایشگاه‌های بزرگ تکنولوژی بین‌المللی دارند: CES (نمایشگاه محصولات الکتریکی مصرفی) در لاس‌وگاس، IFA (نمایشگاه بین‌المللی رادیو) در برلین و MWC (کنفرانس جهانی موبایل) در بارسلونا. از آنجا که MWC رویداد اروپایی شماره یک در سه ماهه اول سال 2017 است، در اینجا ما هم علاقه مندیم به شرح آن بپردازیم. تا زمان برگزاری رویداد MWC، ما شما را با جدیدترین اخبار و شایعات این رویداد بروز نگه می‌داریم. در حال حاضر ال‌جی و سونی تاریخ‌های کنفرانس مطبوعاتی خود را تأیید کرده‌اند. همچنین بطور قطعی می‌دانیم که آیا گلکسی اس 8 در ام‌دبلیوسی منتشر می‌شود یا نه. آخرین خبر هم این است که شیائومی در مراسم امسال شرکت نخواهد کرد. با فیسیت همراه باشید.

این پست به روز رسانی می شود...

کنفرانس جهانی موبایل در سال 2017: کی و کجا؟
در پایان ماه فوریه، نامداران بخش ارتباطات موبایل در پایتخت کاتالان‌ها گرد هم می‌آیند تا محصولات برجسته نیمه اول سال را برای عموم مردم به نمایش بگذارند.
در سال پیش‌رو، کنگره جهانی موبایل (ام‌دبلیوسی) از 27 فوریه تا 2 مارچ 2017 به وقوع می‌پیوندد. برای کنفرانس، درهای کنگره جهانی موبایل چند روز زودتر باز می‌شوند، تا محصولات برجسته حتی قبل از اینکه نمایشگاه راه بیفتد بتوانند معرفی شوند. ما هم آماده‌ایم تا هر اتفاقی در این رویداد می‌افتد را بطور کامل برای شما پوشش دهیم.
مثل سال‌های قبل، مکان گردهمایی بزرگ بخش ارتباطات موبایل بارسلونای اسپانیا، در ساختمان کنفرانس Fira Gran Via است، که خانهٔ 14 کیلومتر کابل فیبر نوری، 52 کیلومتر کابل اترنت و 1200 هات‌اسپات وای‌فای است.

سازنده

کنفرانس

Samsung

February 26, 7 pm

LG

February 26, 12 noon

Sony

February 27, 8:30 am

Huawei

Febraury 26, 2:30 pm

Lenovo

February 26, 4:30 pm

HTC

unknown

Nokia (HMD Global)

February 26, 4:30 pm

BlackBerry

February 25, 7 pm

Honor

March 1, 8 pm

ام‌دبلیوسی 2017: LG G6 – نه به ماژولار؟
ال‌جی دعوت‌نامه‌های اولیه‌ای برای کنفرانس خود فرستاده است، که تاریخ آن‌ها ظهر 26 فوریه است. متن دعوت‌نامه فقط همین جمله است: "بیشتر ببینید، بیشتر بازی کنید". دعوت‌نامه جدید در زیر هم تنها کمی از برنامه‌های ال‌جی را فاش می‌کند، اما اذعان دارد که جی 6 در حقیقت کار خود را آغاز خواهد کرد و یک صفحه‌نمایش بزرگ خواهد داشت. با وجود ابهام از سوی ال‌جی، هنوز جزئیات لو رفته زیادی هستند که به ما دربارهٔ گوشی اطلاعات می‌دهند، که می‌توانید در تصویر پایین ببینید.

سایت VentureBeat به تازگی یک برنامه زمانی درمورد ال‌جی جی 6 به دست آورده که تاریخ رونمایی این پرچم‌دار آتی در ایالات متحده را 7 آوریل فاش می‌کند. به این معنا که جی 6 در ایالات‌متحده قبل از رقیبش سامسونگ گلکسی اس 8، که انتظار می‌رود اواخر ماه به فروش برسد، برای خرید در دسترس خواهد بود.
ال جی با طراحی مدولار جی 5 یک محصول برجسته برای کنگره جهانی موبایل در سال 2016 ارائه داد. اما متأسفانه، فروش آن طبق انتظارات پیش نرفت. در ابتدا، ال¬جی درگیر مشکلات کیفیتی جی 5 بود و بعداً سیستم مدولار هم روی اعصاب کاربران رفت، زیرا با هر تغییری مجبور بودند گوشی‌هوشمند خود را ریستارت کنند. بنابراین، ال‌جی در حال فرار از طراحی مدولار است و از آنجا که آن‌ها این گوشی‌هوشمند را در CES رونمایی نکردند، این کار را در MWC انجام خواهند داد.
احتمالاً جی 6 لو رفته‌ترین گوشی‌هوشمند تا به امروز بوده است و حالا ما یک عکس فاش شده دیگر نیز برای شما داریم. این تصویر طراحی فلزی براق گوشی را در میان یک قاب شفاف نشان می‌دهد.


طبق اطلاعات فاش شده، جی 6 یک نوع مشکی هم دارد.

ام‌دبلیوسی 2017: Samsung Galaxy S8– انتظارات بالا
علت فاجعه نوت 7 پیدا شده است و حالا سامسونگ آماده است که برگی جدید را آغاز کند. در طول کنفرانس مطبوعاتی درباره نتایج حاصل از تحقیقات داخلی، رییس بخش ارتباطات موبایل سامسونگ، کوه‌دونگ‌جین، گفته است که اس 8 در ام‌دبلیوسی رونمایی نخواهد شد. سامسونگ می‌توانست از تمام مزایای تبلیغاتی کنفرانس ام‌دبلیوسی برای عرضه این محصول استفاده کند، اما به نظر می‌رسد آن‌ها با شدت مشغول تمرکز روی امنیت و به دست آوردن دوباره اعتماد مشتری‌ها هستند. گفته شده است که اگرچه سامسونگ اعلام کاملی از این گوشی در ام‌دبلیوسی نخواهد داشت، ولی به نظر یک ویدیوی یک دقیقه‌ای از اس 8 در طول کنفرانس 26 فوریه که در آن تمرکز اصلی روی Galaxy Tab S3 است، پخش خواهد کرد. اس 8 باید در 29 مارچ رونمایی شده و در 21 آوریل آماده فروش باشد و از آنجا که از گلکسی اس 8 انتظار بالایی می‌رود، باید فاجعه حول گلکسی نوت 7 را هم جبران کند. سامسونگ در زمینه گوشی‌هوشمند برای نمایشگاه CES چیز زیادی رو نکرد (فقط ورژن 2017 گوشی‌های A5 و A3)، بنابراین، با وجود اینکه آن‌ها هنوز اس 8 را معرفی نمی‌کنند، اما در هر صورت احتمال دارد خبرهای خوبی با خود به ام‌دبلیوسی بیاورند.


گلکسی اس 7 و اس 7 اج ستاره‌های ام‌دبلیوسی 2016 بودند. گلکسی اس 8 راه دشواری پیش رو دارد و باید خرابکاری‌های نوت 7 را هم درست کند.

با این حال، برای سامسونگ فقط ارائه دو گوشی‌هوشمند در بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری ارتباطات کافی نیست. در سال 2016، در کنار ارائه گلکسی اس 7، سامسونگ هدست های Gear 360 و Gear VR جدید را هم معرفی کرد. مطمئناً سامسونگ دومی (Gear VR) را دوباره ارائه نخواهد کرد، زیرا هنگامی که گلکسی اس 8 با یک USB نوع-C در دسترس قرار بگیرد، هدست های Gear VR زیادی که برای نوت 7 تولید شده بودند، هنوز برای اس 8 نیز قابل استفاده¬اند. با این حال، قطعاً یک Gear 360 جدید در کنفرانس جهانی موبایل 2017 به عنوان یک همراه برای گلکسی اس 8 ارائه خواهد شد.

ام‌دبلیوسی 2017: Samsung Galaxy Tab S3
اخیراً یک تیزر توسط سامسونگ منتشر شد که نشان می‌داد احتمال قوی وجود دارد که گلکسی تب اس 3 در کنفرانس مطبوعاتی کمپانی در 26 فوریه منتشر شود. این تبلت جدید اخیراً تأییدیه FCC را دریافت کرد، بنابراین عرضه این دستگاه جدید در ام‌دبلیوسی 2017 کاملاً معنی دارد.
اسناد از FCC مدلی را نشان می‌دهند که شامل هم اتصال Wi-Fi و هم LTE است (SM-T825) و یک لنز دوربین پشتی در تقریباً بالای عقب دستگاه دارد. برخی اطلاعات لو رفته جدیدتر از تب 3 نیز نشان می‌دهند که ممکن است این تبلت شامل یک صفحه‌نمایش 9.7 اینچ، 4 GB رم، یک سنسور اثرانگشت در جلو، به همراه یک پورت یواس‌بی نوع-C و اندروید نوقا 7.0 باشد.

ام‌دبلیوسی 2017: Sony – بازگشت با یک اسم رمز؟
سونی هم ارسال دعوت‌نامه‌های اولیه کنفرانس را شروع کرده است، پس می‌دانیم که کنفرانس مطبوعاتی آن‌ها در 27 فوریه برگزار خواهد شد. ظاهراً در این کنفرانس "از آخرین نوآوری‌ها رونمایی خواهد شد"، اما آن‌ها در مورد اینکه این نوآوری‌ها دقیقاً چه هستند دهان خود را بسته نگه داشته‌اند.
موبایل سونی همیشه برای یک سورپرایز خوب است، چه همراه با بازی‌های اسمی گیج کننده، یا چرخه‌های تولید کوتاه یا توسط دو مفهوم خیلی جزئی باشد. طبق جزئیات اولیه، دو گوشی‌هوشمند برای ام‌دبلیوسی 2017 در دستورکار قرار دارند. متأسفانه، هنوز مشخصات فنی از این گوشی‌ها در دسترس نیست، بنابراین تمام چیزی که تاکنون دانسته و بحث شده‌اند اسامی درونی دو گوشی‌هوشمند سونی هستند: G3112 و G3121. می‌توانیم یک Xperia X جدید ببینیم؟


سونی اکسپریا XZ: بخشی از خانواده X یا خانواده Z؟

ام‌دبلیوسی 2017: Xiaomi شرکت نمی‌کند
تعداد زیادی از مردم منتظر بودند که ببینند شیائومی چه محصول جدیدی را در ام‌دبلیوسی 2017 ارائه خواهد کرد و تمام شواهد به انتشار احتمالی پرچمدار جدید این کمپانی، یعنی Mi 6 اشاره داشتند. یکی از سخنگوهای این کمپانی تأیید کرده است که شیائومی هیچ دستگاه جدیدی برای نمایش در ام‌دبلیوسی 2017 ندارد و بنابراین به طور کامل از این رویداد صرف¬نظر خواهد کرد.

ام‌دبلیوسی 2017: پرچمدار جدید Huawei
در طول رویداد هوآوی امسال در CES، فهمیدیم که Huawei Mate 9 یک عرضه رسمی در ایالات متحده دارد و خیلی زود پس از آن انتظار داریم که Huawei P10 را در 26 فوریه ببینیم. طبق گفته‌های Android Central، هوآوی فرستادن دعوت‌نامه‌های مطبوعاتی خود برای ام‌دبلیوسی را شروع کرده است و آن‌ها وعده داده‌اند که از یک دستگاه پرچمدار جدید رونمایی خواهد شد.
بر اساس یک سند تبلیغاتی که در اصل به زبان چینی منتشر شده، P10 سه نوع متفاوت خواهد داشت، که هر کدام با مقدار متفاوتی از حافظه داخلی و رم می‌آید. P10 Plus هم در دو نوع منتشر می‌شود.
P10 سه نسخه خواهد داشت: یکی با 4 GB رم و 32 GB حافظه داخلی، یکی دیگر با 4 GB رم و 64 GB حافظه داخلی و بزرگترین آن‌ها با 6 GB رم و 128 GB حافظه داخلی. قیمت هریک از آن‌ها به ترتیب حدود 508 دلار، 595 دلار و 683 دلار خواهد بود.
مدل بزرگتر P10 Plus هم دو نسخه خواهد داشت: 4 GB رم و 64 GB حافظه داخلی با قیمت حدود 726 دلار و 6 GB رم و 128 GB حافظه داخلی با قیمت حدود 828 دلار.


شاید چیزی کوچکتر از غول Huawei Mate 9 ببینیم.

ام‌دبلیوسی 2017: Nokia برمی‌گردد
HMD Global، کمپانی عرضه گوشی‌های نوکیا، شروع به ارسال دعوت‌نامه مطبوعاتی برای ام‌دبلیوسی کرده است. این کمپانی اخیراً عرضه Nokia 6 مخصوص چین، که پیش‌بینی کرده بودیم در ام‌دبلیوسی عرضه می‌شود، را اعلام کرد، اما باید چند گوشی‌هوشمند نوکیای جدید دیگر را در ام‌دبلیوسی ببینیم.
طبق شایعات، این کمپانی در حال کار روی چهار گوشی‌هوشمند جدید است، که از صفحه‌نمایش 5 تا 5.7 اینچ هستند. حتی ممکن است یک پرچمدار جدید به نام Nokia 8 با اسم رمز Supreme نیز در کار باشد. احتمالاً Nokia D1C را هم ببینیم، که در شرف آمدن است. اگر اخبار جدیدی ارائه شود، ما شما را در جریان می‌گذاریم.


در این تصویر یک طراحی مفهومی از Nokia D1C می‌بینید.

ام‌دبلیوسی 2017: Lenovo Moto – ظهور یک دستگاه X جدید
تصور می‌شد که تصاویر لو رفته از هفته قبل در اصل Moto X (2017) باشند، اما حالا معتقدیم که مربوط به دستگاه Moto G5 Plus هستند. یک فروشنده در رومانی علاوه بر این که گفته این دستگاه در مارچ عرضه خواهد شد، تصاویر و مشخصات کامل دستگاه را هم به صورت آنلاین گذاشته است. به این معناست که احتمالاً این دستگاه در ام‌دبلیوسی رونمایی خواهد شد، چیزی که لنوو وقوع یافتن آن را تأیید کرده است.


این واقعاً Moto X (2017) است؟

ام‌دبلیوسی 2017: HTC ممکن است پرچمدار جدید آشکار کند؟
اچ‌تی‌سی در حال برنامه‌ریزی روی شش یا هفت گوشی‌هوشمند جدید برای سال 2017 است. از بین این‌ها، HTC U Ultra و HTC U Play قبلاً عرضه شده‌اند، که هر دوی آن¬ها به همراه هوش مصنوعی HTC Sense Companion ارائه شدند.
در 2017 همچنین عرضه جانشین HTC 10 را خواهیم دید، که اتفاقاً نام آن HTC 11 هم نخواهد بود. پرچمداری که نام آن HTC 11 نیست، ممکن است در ام‌دبلیوسی 2017 رونمایی شود. شرکت اچ‌تی‌سی گوشی One M9 را در ام‌دبلیوسی 2015 ارائه کرد، اما در سال 2016 از نمایش HTC 10 چشم‌پوشی کرد و درعوض آن را در رویداد مجازی خود رونمایی کرد. در سال 2017، این پرچمدار ممکن است در ام‌دبلیوسی حضور یابد یا اینکه می‌تواند دوباره از نمایش پرچمدار جدید خود در ام‌دبلیوسی صرف‌نظر کرده و به جای آن کمی بعد در ماه مارچ آن را عرضه کند. طبق شایعات، این پرچمدار باید بهترین ویژگی‌ها را داشته باشد (اسنپ‌دراگون 835، 8 GB رم و صفحه‌نمایش QHD). فقط زمان می‌تواند در مورد آن به ما بگوید.

ام‌دبلیوسی 2017: جزئیات بیشتر در مورد گوشی جدید Blackberry
گوشی‌هوشمند Mercury بلک‌بری در CES اعلام شد و دارای یک کیبورد است، اما جزئیات اعلام آن پراکنده بودند، بنابراین به عقیده رییس TCL، استیو کیستولی، در ام‌دبلیوسی چیزهای بیشتری درمورد آن می‌فهمیم.

از اولین نگاه رسمی ما به چیزی که از جدیدترین گوشی‌هوشمند بلک‌بری می‌آید، لذت ببرید. جزئیات بیشتر در ام‌دبلیوسی می‌آیند –استیو کیستولی (@SteveCistulli) 4 ژانویه 2017.

ام‌دبلیوسی 2017: سازندگان دیگر
سازندگان دیگر مثل Asus، ZTE و غیره در ام‌دبلیوسی خواهند بود، اما هنوز نمی‌دانیم چه چیزی ارائه می‌دهند.

ام‌دبلیوسی 2017: ساعت‌های هوشمند – یک گونه در معرض خطر
واضح بود که ساعت‌های هوشمند عمدتاً از ام‌دبلیوسی 2016 به بعد غایب بودند، و احتمال دارد که دوباره در 2017 حضور داشته باشند. بازار این دستگاه‌ها در حال حاضر داغ نیست، و سازندگان اصلی ترجیح می‌دهند روی گوشی‌های هوشمند، واقعیت مجازی و گجت‌های دیگر تمرکز کنند. برای مثال، اخیراً مدیر توسعه محصول جهانی Moto گفته: "ابزار پوشیدنی برای ما به قدر کافی جاذبه ندارند که سال به سال به ساخت آن‌ها ادامه دهیم،" بنابراین برنامه دستگاه‌های سالانه این کمپانی شامل هیچ ساعت ‌هوشمندی در سال 2017 نخواهد بود. سامسونگ هم از زمانی که Gear S3 را در ایفا 2016 عرضه کرد، چیز دیگری از آن ندیدیم.


آیا ام‌دبلیوسی می‌تواند احیای غافلگیر کننده‌ای از بازار ساعت هوشمند ببیند؟

شما دوست دارید چه چیزی در ام‌دبلیوسی 2017 رونمایی شود؟ کدام سازندگان انتظارات را برآورده می‌کنند و کدام یک ناامیدمان می‌کنند؟ نظرات خود را در قسمت کامنت ها به ما بگویید.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

منبع خبر: androidpit

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

علی رضایی

جمعه, 29 بهمن 1395

سلام. چرا در مورد نکسوس چیزی ننوشتین. محصول جدید نداره؟؟

پاسخ

hunter

شنبه, 30 بهمن 1395

از موتورولا چرا جدیداً خبری نیست؟ برچیده شده؟

پاسخ

elahe

چهارشنبه, 04 اسفند 1395

سلام. ممنون از مطالب خوبتون. من میخوام یه گوشی شیائومی می5 بگیرم. به نظرتون چطوره؟

پاسخ

ثبت نظر