تصویری از سرفیس پرو 5 به بیرون درز کرده است

تصویری از سرفیس پرو 5 به بیرون درز کرده است

تصویری که گفته می‌شود مربوط به تبلت سرفیس پرو 5 (Surface Pro 5) مایکروسافت است در یک وبسایت فرانسوی که احتمالا متعلق به این شرکت است منتشر شده.

تصویری که گفته می‌شود مربوط به تبلت سرفیس پرو 5 (Surface Pro 5) مایکروسافت است امروز در یک وبسایت فرانسوی که احتمالا متعلق به این شرکت است منتشر شده. هنوز مشخص نیست این عکس که “win10-feature-surface-pro-5-z” نام داشت آیا واقعا مربوط به سرفیس پرو 5 است یا خیر، همچنین نمی‌توان با اطمینان گفت که این وبسایت متعلق به مایکروسافت بوده است. در این تصویر نسل بعدی تبلت‌های سرفیس پرو با یک کیبورد و قلم آن قابل مشاهده است.

به جز این تصویر، نام سرفیس پرو 5 در صفحه کاربری یکی از کارمندان مایکروسافت در سایت لینکداین نیز نوشته شده، همچنین  به نام نئون (Neon) نیز اشاره شده است. زبان طراحی جدید مایکروسافت که در پلتفرم‌های مختلف ویندوز (کامپیوتر، موبایل، سرفیس) از آن استفاده خواهد شد نئون نام دارد.

Surface-Pro-5سرفیس پرو 4 در روز 6 اکتبر سال 2015 معرفی شد. تاکنون اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه سرفیس پرو 5 احتمالا در ماه‌های مارس یا آوریل امسال معرفی خواهد شد. این در حالی است که معمولا هر سال مدل‌های جدیدی از دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی مثل موبایل و تبلت عرضه می‌شود اما بین دو مدل سرفیس پرو یک سال و نیم فاصله افتاده است. البته باید به خاطر داشته باشید که سرفیس پروها دستگاه‌های گران قیمت و پیشرفته ای هستند که سیکل ارتقاء آنها بیشتر از گوشی‌های هوشمند معمولی به زمان احتیاج دارد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر