اپل؛ کمپانی تحسین شده برای ده سال متوالی در دنیا!

اپل؛ کمپانی تحسین شده برای ده سال متوالی در دنیا!

برای ده سال متوالی، اپل توانست تنها کمپانی در تاریخ باشد که بیشترین تحسین را از آن خود می‌کند.

برای ده سال متوالی، اپل توانست تنها کمپانی در تاریخ باشد که بیشترین تحسین را از آن خود می‌کند. این افتخار توسط یک نظرسنجی از 3800 مدیران اجرایی، تحلیل‌گران، سرپرستان ارشد و کارشناسان بدست آمده است. بعد از اپل، کمپانی‌های آمازون، استارباکس، برکشایر هاتاوی و دیزنی در رتبه‌های دوم تا پنجم این لیست قرار گرفته‌اند. فیس‌بوک و مایکروسافت هم توانستند جزو ده کمپانی برتر این فهرست جای بگیرند. به غیر از کسب افتخار تحسین شده‌ترین کمپانی، اپل به عنوان باارزش‌ترین کمپانی در بازار جهانی با 700 میلیارد دلار بودجه شناخته شده است.

این کمپانی از بین 1000 کمپانی آمریکایی، بالاترین جایگاه درآمد را داشته و با درآمد 10 میلیارد دلاری توانسته جزو 500 کمپانی بین‌المللی برتر دنیا قرار بگیرد. در حال حاضر با 680 شرکت در 28 کشور جهان توانسته نوآوری، کیفیت و مسئولیت را در قبال محصولات به مشتریانش عرضه کند. این کمپانی از سال 2007 میلادی تا به امروز جایگاه اول را در این جدول داشته که بدون شک این جایگاه را مدیون محصول محبوب و معروفش «آیفون» می‌باشد. امسال دهمین نسل از گوشی‌های آیفون به بازار عرضه خواهد شد. حدس زده می‌شود که این گوشی مجهز به نمایشگر خمیده اولد 5.15 اینچی با پوشش شیشه‌ای باشد.

از سوی دیگر کمپانی سامسونگ که سال گذشته در رتبه 35 این جدول بود، نتوانست امسال حتی وارد این نظرسنجی شود. یکی از دلایل اصلی آن هم فاجعه آتش‌سوزی‌های گلکسی نوت 7 است که به نظر می‌رسد ترکه‌های ناشی از این ضرر تا سال‌ها همراه این کمپانی کره‌ای باقی بماند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر