می خواهید پایتون یاد بگیرید؟ این دو بسته آموزشی را از دست ندهید

می خواهید پایتون یاد بگیرید؟ این دو بسته آموزشی را از دست ندهید

اگر می خواهید زبان برنامه نویسی پایتون را بیاموزید این دو بسته آموزشی را از دست ندهید.

می خواهید برنامه نویسی یاد بگیرید؟ پایتون زبان خوبی برای شروع است . ما دو بسته نرم افزاری خوب می شناسیم که به شما در یادگیری آن کمک می کنند. 
برنامه نویسی پایتون بوت کمپ (Python Programming Bootcamp) 
این بسته  نرم افزاری عالی است. در این بسته نرم افزاری می توانید درس به درس چیزهای بسیار مفیدی یاد بگیرید. 
اگر می خواهید از پایه شروع کنید، از درس A Gentle Introduction to Python Programming استفاده کنید. در این درس اول مفاهیم تخصصی و سپس مسائل پیچیده تر به شما آموزش داده می شوند. 
سپس به  Python Programming: The Step-by-Step Python Coding Guide سر بزنید. نزدیک به سی هزار دانشجو از این درس به عنوان اولین کلاسشان استفاده کرده اند و واقعا نتیجه گرفته اند. در این درس به شما چیزهایی در مورد ویرایش گر ها، عملکرد ریاضی، دریافت ورودی کاربر و غیره آموزش داده می شود. 
Python Made Easy – The Complete Python Developer Course شامل دوازده ساعت درس است که قابلیت های پایتون شما را به سطحی بسیار بالاتر می رساند. شما در این درس در مورد کلیدواژه های اپراتورهای پایتون، اصطلاحات و چیزهای دیگر چیزهایی می آموزید. همچنین برنامه نویسی شیء گرا را باد می گیرید که در زبان های دیگر نیز به کارتان می آید. 


البته شما به تمرین هم نیاز دارید. اینجاست که Python Tutorial: Python Network Programming – Build 7 Apps به کمک شما می آید. همانطور که از نامش می توانید حدس بزنید شما باید هفت اپلیکیشن بسازید تا بتوانید این تمرین را کامل کنید. این روش بهترین روش برای درک مطالب است. 
هک اخلاقی زمینه ای رو به رشد است و اگر در آن تخصص داشته باشید می تواند زمینه ای به شدت سود آور برای شما باشد. Python For Offensive PenTest: A Complete Practical Course برای استفاده از اسکریپت پایتون برای ساخت ابزارهای هک کلاه سفید است. توسط آن می توانید مکان هک مجازی خود را داشته باشید، با حملات مقابله کنید و غیره. 
آخرین درس در این مجموعه Analytics, Machine Learning & NLP in Python نام دارد که به شما "آموزش ماشینی" (Machine Learning) را یاد می دهد که در مورد شناخت و حدس زدن الگو ها در زمینه علوم کامپیوتر است. به صورت واضح تر، به شما یاد می دهد که چگونه در واقعیت از پایتون استفاده کنید. 

بسته آموزشی The Perfect Python Programming Bundle
این بسته از چهار درس تشکیل می شود که هرکدام چیزهای بسیار مهمی را به شما می آموزند. 
درس اول  Introduction to JavaScript Programming for Non-Programmers می باشد. این درس برای افرادی است که تا حدی با برنامه نویسی ناآشنا هستند. 
درس بعدی Fundamentals of Operating Systems نام دارد. به نظر خسته کننده می رسد اما کلاس بسیار مفیدی است. یادگیری این که یک سیستم عامل چگونه کار می کند بحثی بسیار اساسی برای درک زبانی است که بیشتر آن ها را می سازد. 


در نهایت به درس هایی که مختص پایتون هستند می رسیم که  Python 3 Programming Essentials نام دارند و نقطه شروعی برای نوشتن به زبان پایتون می باشند. این درس ها به شما یاد می دهند که چگونه بنویسید، باگ ها را از بین ببرید و کدهای پایتون را عمل کنید. در این درس شما در مورد پایه ماژول ها و برنامه نویسی شیء گرا در پایتون چیزهایی می آموزید. 


کلاس آخر Advanced Python 3 Programming می باشد. اگر از نام آن چیزی دستگیرتان نشد، این درس در مورد گذشتن از چیزهای ساده و یادگیری چیزهای مهم تر است. البته شما حتما اول باید کلاس های قبلی را پشت سر گذارید ( و یا از قبل تمرین داشته باشید)، اما ارزشش را دارد چرا که چیزهای بسیار خوبی یاد می گیرید. 


در پایتون حرفه ای شوید!
آیا آماده اید که در پایتون برنامه های خیلی خوب بنویسید؟ اگر این درس ها را بگذرانید آماده می شوید. این دو بسته آموزشی را از دست ندهید. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر