شرکت سامسونگ از نمونه جدید دوربین های هوشمند SNH-E6411BN IP خود رو نمایی می کند :

شرکت سامسونگ از نمونه جدید دوربین های هوشمند SNH-E6411BN IP خود رو نمایی می کند :

شرکت سامسونگ از نمونه جدید دوربین های هوشمند SNH-E6411BN IP خود رو نمایی می کند :

شرکت سامسونگ نمونه جدید دوربین های هوشمندSNH-E6411BN IPخود را ارائه داده است که یک سیستم امنیتی ورودی برای منازل می باشند و ممکن است به خاطر داشتن خصوصیاتی مانند عدم نیاز به کابل اتصال و امکان کنترل از راه دور و قابلیت نصب آسان و همچنین ارزش آن ها که به اندازه گرانترین مدلهای موجود در این زمینه می باشد ،مورد توجه آن دسته ازافرادی قرار بگیرند که دوست دارند همواره بتوانند پس از ترک منزل یا محل کار خود ، این مکان ها را از هر جایی که هستند مشاهده نمایند تا به این ترتیب از لوازم و وسایل خود محافظت نمایند . دوربین های هوشمند سامسونگ مدل SNH-E6411BN IPدر حال حاضر آخرین و در عین حال ارزان ترین نمونه از دوربین های مورد استفاده در امنیت منازل به شمار می روند .این نمونه از دوربین های شرکت سامسونگ به محصولات موجود در فروشگاه های مربوط به سیستم امنیت منازل همچون Nest و UCAM و Netgear ملحق شده اند و قادر هستند تصاویری با کیفیت Full HD را پخش و هم زمان ضبط نمایند و همچنین این فایل های با کیفیت را بر روی یک قطعه SDکارت جانبی ذخیره نمایند .

SNH-E6411BN-1دوربین های کوچک و فشرده هوشمند مدل SNH-E6411BN IP با استفاده از نرم افزار ها و برنامه هایی اختصاصی و یا وب سایت هایPC یا Mac مخصوصی که با آنها سازگار هستند ، می توانند تصاویری با وسعت 128 درجه را ارائه نمایند لازم به ذکر است که این وسعت اندازه فیلم ، دید وسیعی به شمار می رود که این دوربین قابلیت آن را دارد . همچنین از سایر ویژگی های این دوربین می شود به سیستم هشدار دهنده تحرکات ، امکان مکالمه دوطرفه از طریق میکروفون و بلند گوی نصب شده بر روی آن و ارائه دید 16 فوتی آن اشاره نمود .
 با فعالیت در پهنای باند وای فای2.4GHz ، نصب آسان و بی سیم این سیستم سبب می شود تا دستگاه بتواند به مدت هفت روز متوالی تمامی تصاویر را با کیفیتی بسیار بالا ضبط نموده و حتی در صورت اختلال در سیستم بی سیم و یا مشکلات قطعی اینترنت ، آن را بر روی SD کارت (کارتحافظه ) جانبی ذخیره نماید .
ویژگی های مهم دوربین هوشمند SNH-E6411BN IP :
•    ضبط فیلم با کیفیت Full HD و دقت تصویر 1080p .
•    زاویه فوق العاده وسیع 128 درجه (دوربین های قدیمی حدودا 68  درجه را پوشش میدهند) .
•    تشخیص صدا , حرکت و اعلان هشدار ها .
•    سازگاری این سیستم با برنامه گوشی های هوشمند متعدد ( Android& iOS) این امکان را بوجود می آورد تا بیش از یک نفر به دوربین دسترسی داشته باشند ،بنابراین تمام اعضای خانواده میتوانند به راحتی تصویر منزل خود را در هر جایی که باشند ، ببینند و با مشاهده امنیت و سلامت کامل خانه و وسایل موجود در آن با آرامش بیشتری به کارهای روزانه خود رسیدگی نمایند .
•    انتخاب محل حرکت –تعیین سه نقطه محلبرای اینکه دوربین آن محل ها را جستجو کند.
•    امکان گفت و گوی دو طرفه به علت داشتن میکروفون و بلند گوی قوی بر روی دستگاه .
•    مجهز به دید در شب تا فاصله بیش از 5 متر .
•    پهنای باند وای فای2.4GHz  .
•    ضبط و پخش فیلم تا حجم 32 گیگ با استفاده از کارت حافظه جانبی موجود بر روی دستگاه .
•    ضبط مداوم فیلم بیش از 7 روز حتی در صورت عدم دسترسی به اینترنت .
•    دارا بودن گزینه های مختلف جهت ضبط فیلم – ضبط مداوم ،ضبط به صورت دستی و ضبط رویداد های خاص .
•    و در نهایت اینکه این دوربین به محض اینکه فعالیتی را تشخیص بدهد شروع به چرخیدن بر روی آن می کند و تصاویر آن را بر روی SD کارت ذخیره می نماید .

یک بار دیگر و این بار به طور مفصل تر نگاهی بر روی دوربین های هوشمند سامسونگ مدل SNH-E6411BN IP خواهیم داشت تا شما بتوانید راحت تر با افکار ما در مورد این فن آوری فوق العاده جالب آشنا بشوید .
قیمت دوربین های هوشمند سامسونگ مدلSNH-E6411BN IP 199 دلار می باشد و همواره در فروشگاه های آنلاین فناوری موجود است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر