نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن تلگرام با قابلیت طراحی و انتخاب تم به روز رسانی شد

نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن تلگرام با قابلیت طراحی و انتخاب تم به روز رسانی شد

یک خبر خوب برای کاربران اپلیکشن پیام رسانی محبوب تلگرام؛ توسعه دهندگان این برنامه‌ی کاربردی، با ارائه‌ی یک به روز رسانی جدید، امکان شخصی سازی طراحی محیط کاربری (تم) را فراهم آورده‌اند. مدت زمان کوتاهی پس از آن که نرم افزار دسکتاپ تلگرام، برای نخستین بار از قابلیت شخصی سازی تم پشتیبانی کرد، اکنون نسخه‌ی اندرویدی این اپلیکیشن نیز با ویژگی جدیدی همراه شده است و از این پس به کاربران اجازه خواهد داد تا به طراحی، ویرایش و اشتراک گذاری تم‌های شخصی سازی شده‌ی خود، بپردازند.

جدیدترین نسخه‌ی برنامه‌ی تلگرام برای سیستم عامل اندروید، سه تم از پیش نصب شده را در درون خود جای داده است. یک تم پیش فرض، یک تم به رنگ آبی و یک تم جالب مشکی رنگ که بهترین انتخاب برای استفاده از اپلیکشن تلگرام در هنگام شب می‌باشد. البته می‌توانید به ویرایش‌گر تم تعبیه شده در خود برنامه‌ی تلگرام مراجعه کنید و یک تم اختصاصی طراحی نمایید. این ویرایش‌گر چندان پیچیده نیست، اما در عین حال، امکانات طراحی و شخصی سازی مناسبی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

                               

 

                                                                                                                                                             

اگر حال و حوصله‌ی طراحی یک تم شخصی سازی شده و اختصاصی برای خودتان را ندارید، می‌توانید به ربات Themes@ بروید و تم‌هایی را که سایر کاربران برای نسخه‌ی اندروید یا دسکتاپ تلگرام طراحی کرده‌اند، دانلود و نصب نمایید. بر اساس پستی که در بلاگ رسمی تلگرام منتشر شده است، سیستم عامل آی او اس نیز فراموش نشده و به زودی آپدیت مشابهی را دریافت خواهد کرد. کاربران سیستم عامل شرکت اپل تنها باید چند هفته برای دسترسی به قابلیت شخصی سازی تم، صبر نمایند.

                              

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر