لپتاپ ها و دسکتاپ های جدید لنوو برای کارهای تجاری

لپتاپ ها و دسکتاپ های جدید لنوو برای کارهای تجاری

لنوو امروز خبر از نمونه های لپ تاپ و کامپیوترهای دسکتاپ جدید خود داد که برای حرفه های کوچک و متوسط ساخته شده است. سری تینک پدهای E به دسکتاپ های سری S ملحق شده اند که می توانند هر کاری را انجام دهند. به تازگی لپتاپ های 14 و 15.6 اینچی با کارآیی بالا، قابلیت جابجایی و طراحی مناسب برای کاربران تجاری عرضه شده است.


سری های تینک پد E همراه با ویژگی های امنیتی اثر انگشت به بازار آمده اند، حدود نه ساعت قابلیت شارژ دارند، دارای پردازنده های اینتل و AMD، رم 16 گیگابایتی و هارد SSD هستند و نیز از دوربین های RealSense اینتل استفاده می کنند که برای برنامه های 3D و بسته های تشخیص چهره استفاده می شود.
سه مدل دسکتاپ لنوو S، لنوو S200 و لنوو S500، با پیکربندی های متنوع به بازار می آیند تا نیازمندی های بیشتری را پوشش دهند. سابقا، افراد به دنبال دسکتاپ های همه کاره با صفحه نمایش 19.5، 21.5 و 23 اینچی بودند. لپتاپ لنوو S200، بزرگتر است ولی لپتاپ S500 مانند یک کامپیوتر شخصی کوچک است و هر دو می توانند جایگزین دسکتاپ های سنتی شوند.
این تینک پد و دسک تاپ ها، از آبان ماه عرضه می شوند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر