شایعاتی در مورد آیپدهای جدید اپل

شایعاتی در مورد آیپدهای جدید اپل

شایعات بسیاری حول این قضیه می چرخد که اپل قرار است مدل های جدید آیپدهای خود را روانه بازار کند اما فاصله بین شایعه تا واقعیت بسیار زیاد است. در اطلاعیه ای در اواخر مارچ اعلام شد قرار است 4 آیپد جدید روانه بازار شوند. آمدن این تعداد محصول جدید به بازار همه در یک زمان کمی دور از واقعیت بنظر می‌رسد اما خیلی هم بعید نیست. در این گزارش سعی کردیم به بررسی این موضوع بپردازیم که در دنیای اپل و مخصوصا دنیای آیپدها چه تغییرات و اتفاقاتی در راه است.

شایعات بسیاری حول این قضیه می چرخد که اپل قرار است مدل های جدید آیپدهای خود را روانه بازار کند اما فاصله بین شایعه تا واقعیت بسیار زیاد است.
زمانی بود که بطور قطع معلوم نبود که آیپدهای جدیدی در راه هستند یا نه تا زمانی که اپل تلاش کرد با کاهش فروش و رقابت سنگین با مایکروسافت و سایر سازندگان لپ تاپ-تبلت های ترکیبی از رقبای خود پیشی بگیرد. اما اکنون به نظر می‌رسد یک سری جنگ روانی به راه است تا عموم مردم را به صحبت در مورد محصولات اپل وا دارد. 
در اطلاعیه ای در اواخر مارچ اعلام شد قرار است 4 آیپد جدید روانه بازار شوند. آمدن این تعداد محصول جدید به بازار همه در یک زمان کمی دور از واقعیت بنظر می‌رسد اما خیلی هم بعید نیست. 
پس در این گزارش سعی کردیم به بررسی این موضوع بپردازیم که در دنیای اپل و مخصوصا دنیای آیپدها چه تغییرات و اتفاقاتی در راه است.

  • صحبتهایی در مورد ورژن جدید آیپدهای پرو 7.9 اینچی است که  قرار است جایگزین آیپدهای مینی 14 شوند. در ورژن جدید این آیپد می‌توان تغییراتی از جمله دوربین ارتقا یافته و صفحه نمایشگری با پردازنده A10X را مشاهده کرد.
  • همچنین آیپدهای پرو 10.9 و 10.5 اینچی در ورژن جدید، همان اندازه شاسی آیپد 9.7 اینچی را دارند ولی با صفحه نمایشگر edge-to-edge و فاقد دکمه home..
  • و در نهایت آیپد pro جدید 12.9 اینچی. در این آیپد جدید آپدیت هایی مثل صفحه نمایشگر با رنگهای واقعی و ارتقا دوربین آن صورت گرفته. همچنین تعییراتی در کیبورد آن انجام شده و این آیپدها مجهز به قلم شده اند. 
  • ورژن 9.7 اینچی آیپد پرو به نظر می‌رسد همان شرایط آیپد پرو بزرگ را داراست. به این معنی که در این دستگاه آپدیت های متعددی صورت گرفت ولی بطور قطع نمی توان گفت که این دستگاه یک آیپد جدید است. در واقع آپدیت های جدیدی که در مورد آیپد پرو بزرگ اجرا شده ویژگی هایی هستند که آن را جایگزین ورژن 9.7 اینچی می کند. پس در بهترین حالت می توان گفت که ورژن 9.7 اینچی یک ورژن ارتقا یافته است نه یک ورژن جدید.
  • در نهایت به معرفی آیپد جدید 10.5 اینجی می پردازیم. این مدل قرار بود به اندازه مدل آیپد 9.7 اینچی باشد اما  با صفحه نمایشگر خمیده. این آیپد فاقد دکمه home بوده و حسگرهای اثرانگشت در زیر سطح صفحه نمایشگر آن خواهند بود. 

اگر این شایعات درست از آب در بیایند، هرکدام از آیپدها دارای صفحه نمایش true tone و دوربین عقب 12 مگاپیکسلی خواهند بود. این آیپدها همچنین دارای 4 بلندگو و میکروفون خواهند بود. 

مهمترین سوالی که ذهن همه را درگیر کرده این است که این آیپدها چه زمانی قرار است روانه بازار شوند. همانطور که پیشتر گفتیم اطلاعیه رونمایی از این آیپدها در اوخر ماه مارچ اعلام شد ولی اطلاع رسانی و روانه کردن این مخصولات به بازار دو مقوله جدا هستند. در این خصوص می توان این موضوع را یادآوری کرد که اطلاعرسانی در مورد آیپدهای پرو در ماه سپتامبر 2015 انجام شد اما این محصول تا اواسط ماه نوامبر همان سال به بازار عرضه نشد.

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید.

 

روناک قدیمی

روناک قدیمی

روناک ليسانس عمران داره، كارشناسي ارشد مهندسي ترافيك و حمل و نقل ، آيلتس جنرال ٦.٥ ، وی مدت ١ ساله كه تو پژوهشگاه حمل و نقل ترافيك مشغول به كار هست ، کنجکاو هست که با فناورياي جديد آشنا باشه ، چون يادگيري چيزاي جديد رو كلا دوس داره و همیشه به دنبال یه چالش جدید هست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر