گوشی هوشمند گلکسی اس 8 یک هفته با تاخیر روانه بازار می‌شود!

گوشی هوشمند گلکسی اس 8 یک هفته با تاخیر روانه بازار می‌شود!

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که خبرهای گوشی پرچم‌دار گلکسی اس 8 (Galaxy S8) را دنبال می‌کنید باید بگوییم که متاسفانه این کمپانی تاریخ عرضه گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را از اول اردیبهشت ماه به هشتم اردیبهشت ماه تغییر داده است.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که خبرهای گوشی پرچم‌دار گلکسی اس 8 (Galaxy S8) را دنبال می‌کنید باید بگوییم که متاسفانه این کمپانی تاریخ عرضه گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را از اول اردیبهشت ماه به هشتم اردیبهشت ماه تغییر داده است. دیروز فاش کننده معروف «ایوان بلاس» در توییتر خود اعلام کرد که سامسونگ تاریخ عرضه گوشی پرچم‌دار جدید خود را یک هفته کامل به عقب انداخته و تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت ماه)، مدل‌های جدید این گوشی روانه بازار خواهند شد.

چندین ماه پیش همه طرفداران انتظار داشتند که این گوشی را در نمایشگاه MWC 2017 ببینند ولی سامسونگ آب پاکی را روی دست همه ریخت و تاریخ 9 فروردین سال آینده را برای رونمایی گوشی پرچم‌دار خود اعلام کرد. بسیاری از افراد انتظار داشتند که این گوشی را اول اردیبهشت ماه در بازار جهانی ببینند که حالا مشخص شده یک هفته دیرتر این گوشی روانه بازار می‌شود.

اما دلیل این تاخیرها چیست؟ چندین نظریه وجود دارد. اول این که سامسونگ باید موعد تحویل پردازنده‌های اسنپدارگون 835 را با گوشی‌های خود منطبق کند که این کار زمان‌بر است. نظریه دوم این است که سامسونگ می‌خواهد دو بار یا حتی سه بار همه ویژگی‌های گوشی پرچم‌دار خود را کنترل و بررسی کند، چرا که نمی‌خواهد تجربه تلخ سامسونگ گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) را دوباره تکرار کند. به علاوه در دی ماه گذشته سامسونگ رسماً اعلام کرد که آزمایشات 8 مرحله‌ای برای باتری‌های جدید را انجام ‌می‌دهد تا مطمئن باشد که مدل‌های جدید امنیت کافی را داشته باشند.

از سوی دیگر این تاخیر زمانی، برای رقبای سامسونگ فرصتی را فراهم می‌کند تا بتوانند فروش محصولات خود را بالا ببرند، برای مثال می‌توان انتظار داشت که فروش ال جی جی 6 (LG G6) بالا برود. به نظر شما چرا سامسونگ گوشی پرچم‌دار خود را اینقدر با تاخیر می‌خواهد وارد بازار کند؟ ما منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر