آردوینو برای ویژوال استودیو 2015

آردوینو برای ویژوال استودیو 2015

تنها مایکروسافت نیست که در تلاش برای استفاده ویندوز در اینترنت اشیاء است، ویژوال مایکرو نیز نسخه بتای آردوینو را برای ویژوال استودیو 2015، به صورت آزاد، عرضه کرده است.


نسخه های مختلفی از آردوینو برای نسخه های قبلی ویژوال استودیو وجود دارد، ولی این نسخه آردوینو برای نصب بر روی ویژوال استودیو 2015 ارائه شده است. می توان از نسخه های قبلی آردوینو هم استفاده کرد ولی وقتی نسخه رایگان جدید برای ویژوال استودیو 2015 ارائه شده است، دلیلی برای استفاده از نسخه های قبلی به نظر نمی رسد.
ویژوال استودیو 2015 باید همراه با زبان C++  نصب شود و نیز باید توجه داشت که این اتفاق به صورت پیش فرض نمی افتد.
آردوینو، خود نیز دارای محیط توسعه و ویرایشگر است ولی چرا بهتر است از ویژوال استودیو استفاده کنیم؟
ساده ترین پاسخ اینست که شما با ویژوال استودیو آشنایی بیشتری دارید و این پلاگین نیز به شما امکانات بیشتری می دهد. به نقل از ویژوال مایکرو: "این محیط توسعه دارای ویژگی هایی مانند: ویرایش منابع کتابخانه ای، پرش به تعریف کد، پرش به خطای کامپایلر، نسخه آردینو برای پروژه، کامل کننده کد و یک کامپایلر سریع که یادگیری و برنامه نویسی آردینو را آسان می کند."
در کنار این نسخه آردوینو، یک دیباگر اختیاری نیز ارائه می شود که برای یک ماشین به قیمت 19 دلار، و لایسنس تجاری آن، 49 دلار برای هر ماشین است. یک نسخه سی روزه رایگان نیز در این پلاگین آزاد وجود دارد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر