گوشی هوشمند روبین با فضای حافظه Cloud

گوشی هوشمند روبین با فضای حافظه Cloud

فضای ذخیره موبایل به علت افزایش اندازه برنامه ها، تبدیل به یک موضوع ناخوشایند شده است ولی نکست بیت، تمایل به تغییر راه این صنعت دارد. نکست بیت، توسط رئیس سابق توسعه تجاری اندروید، تام ماس و رئیس سابق مدیر نیروی اندروید یعنی مایک چن، سه سال پیش پایه گذاری شد تا مردم را از محدودیت های صنعت موبایل رهایی بخشد. این جاه طلبی در گوشی هوشمند اندرویدی روبین، در سطح متوسط و متفاوت از دیگر گوشی ها، انباشته شد.


آنچه که گوشی روبین نکست بیت را از دیگر گوشی ها، جدا می کند؛ توانایی این گوشی در جمع کردن برنامه ها، تصاویر و دیگر رسانه های صوتی و تصویری بر روی Cloud، به صورت خودکار می باشد. نکست بیت این توانایی را دارد که برنامه های کمتر استفاده شده را انتقال دهد و فضایی را برای دانلود برنامه های دیگر، ذخیره آهنگ و عکس های بیشتر خالی کند.
با استفاده از آخرین نسخه اندروید، نکست بیت برنامه ای ایجاد کرد که به صورت خودکار فضای خالی را برای رسانه ها و برنامه های بیشتر باز می کند. علاوه بر حافظه 32 گیگابایتی، این گوشی دارای حافظه ی 100 گیگابایتی بر روی Cloud است که همه برنامه ها، عکس ها و ویدئوهای غیرفعال بر روی آن ذخیره می شوند. اگر دوباره بخواهید از آن برنامه غیر فعال استفاده کنید، می توانید بر روی برنامه ضربه زده و آن را به داخل گوشی بارگذاری کنید.
این گوشی دارای یک صفحه 5.2 اینچی، مناسب برای شب است و در رنگهای مشکی، نقره¬ ای و طلایی عرضه می شود. روبین نیز از اسپیکرهای دایره ای جلو، در بالا و پایین گوشی بهره می برد. از ویژگی های دیگر گوشی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با فلش LED، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با یک آیکون Cloud و چهار چراغ است که به کار از اتصال به Cloud خبر می دهد.
باتری 2680 میلی آمپری، پردازنده شش هسته ای اسنپدراگون 808، رم سه گیگابایتی، حسگر اثر انگشت، بلوتوث 4، Wi-Fi و LTE از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر