روشن کردن کامپیوتر با کیبورد

روشن کردن کامپیوتر با کیبورد

برای این کار بعد از Restart کردن و قبل از ورود به ویندوز کلید Del را روی صفحه کلید فشار دهید و وارد تنظیمات Bios شوید . در این قسمت وارد بخش Power Manegment Setup شوید.


عبارت Power On By Keyboard را یافته و پس از رفتن بر روی آن Enter را فشار دهید تا صفحه ای ظاهر شود که این بار شامل 3 گزینه است :


1⃣-گزینه اول Disable می باشد که نشانه غیر فعال بودن این امکان می باشد.

2⃣-دومین گزینه Password می باشد در این جا نیز باید گزینه دوم را انتخاب کنید پس از انتخاب این گزینه عبارت KB Power On Password را یافته و Enter را بزنید در این هنگام رایانه از شما پسوردی می خواهد که کامپیوتر با آن پسورد روشن شود پسورد را وارد کرده و Enter را زده ، دوباره پسورد را می خواهد که با وارد کردن دوباره پسورد به کار خود پایان دهید.


پس از انجام مراحل بالا گزینه Save And Exit را زده و از تنظیمات مادربورد خارج شده و کامپیوتر ری استارت می شود از این به بعد کامپیوتر شما علاوه بر دکمه Power با کیبورد هم روشن می شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


7 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محمد

پنج‌شنبه, 20 شهریور 1399

عععععععععععععععلی

پاسخ

محمد

پنج‌شنبه, 20 شهریور 1399

کامپیوتر

پاسخ

امير محمد

شنبه, 22 شهریور 1399

سلام من كاري كه گفتيد روز زدم ولي كلمه ي maneger setup power رو پيدا نكرد م

پاسخ

امیرحسین قاسم نژاد

چهارشنبه, 19 آذر 1399

سلام من امیرحسین هستم من درایور کارت گرافیکم amd redon hd 5450 هست و میخواستم امروز درایور amd refon hd 7450 رو نصب کنم و پیکسل مانیتورم ۱۶۰۰ هست من رفتم درایور رو نصب کنم ارور ۱۸۲ amd داد تو یوتیوب دیدم کامپیوتر رو ریستارت کرد f11 رو زدو بعد اینتر ستاب رو زد و وارد advand شد رفت تو integrated cguration graphice شد و و بعد رفت integrated graphics گزیمه auto رو رو forces گذاشت برای من نداشت بجاش یه igu فک کنم این بود گذاشتم سیو کردم کامپیوتر ریستارت شد و روشن شد کامپیوتر روشن میشه ولی پاور مانیتور روشن میشهولی خودش روشن نمیشه مانیوتر روشن میشه خاموش میشه لطفا کمکم کنید خسته شدم

پاسخ

محمد

سه‌شنبه, 27 مهر 1400

باید بایوست رو ریست کنی اول کابل برق رو از کامپیوتر جدا کن بعد باتری مادر برد رو بیرون بیار و بعد دکمه پاور رو ۱۵ ثانیه نگه دار و باتری رو بذار سر جاش و کامپیوتر رو روشن کن و بعد سی دی ویندوز رو بذارم بوت کن درست می شه

امیر

جمعه, 05 دی 1399

سلام من هرچی del رو زدم نمی آره

پاسخ

Mr R

دوشنبه, 13 اردیبهشت 1400

با این کار دکمه پاور از کار میفته یا نه؟
لطفا زود تر جواب بدین

پاسخ

مانی

دوشنبه, 03 خرداد 1400

نترس داداش غیرفعال نمیشه. میتونی با جفتش روشن کنی.

ثبت نظر