نسخه جدید یا قدیمی پیام رسان واتس اپ؟!

نسخه جدید یا قدیمی پیام رسان واتس اپ؟!

ماه گذشته اپلیکیشن واتس‌اپ ویژگی جدید به وضعیت کاربر اضافه کرد که در آن نسخه به کاربر اجازه داده می‌شد تا وضعیت خود را با تصویر یا ویدیو نشان بدهد. این ویژگی را در حال حاضر می‌توان در فیس‌بوک، اینستاگرام یا اسنپ‌چت دید. بسیاری از کارشناسان باور دارند که برای اولین بار این ویژگی توسط اپلیکیشن اسنپ‌چت وارد دنیای فناوری شد.

این قابلیت جدید برای کاربران واتس‌اپ زیاد قابل توجه نبود و با استقبال خوبی روبرو نشد. از همین روی مسئولان این کمپانی تصمیم گرفتند تا با آوردن نسخه جدید، این ویژگی را در نسخه بتای اندروید واتس‌اپ قرار ندهند. بنابراین کاربران می‌توانند با نوشتن وضعیت خود را در واتس‌اپ نمایش دهند. پس تنها کافی است که در بخش About هر چیزی که می‌خواهید را بنویسید تا به عنوان وضعیتتان در واتس‌اپ نشان داده شود. به علاوه شما می‌توانید این قسمت را به‌روزرسانی کنید برای مثال: من در ملاقات هستم، مزاحم نشوید، در دسترس بودن برای چت و …بنابراین اپلیکیشن واتس‌اپ یک قدم عقب گرد داشته است!

لازم به ذکر است که این نسخه بتا جدید تنها روی دستگاه‌های اندرویدی به‌روزرسانی می‌شود و زمانی طول می‌کشد تا نسخه پایدار جدید در دسترس همه کاربران قرار بگیرد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر