چگونه از کنترل گر های سوئیچ روی ویندوز، مک و اندروید استفاده کنیم؟

چگونه از کنترل گر های سوئیچ روی ویندوز، مک و اندروید استفاده کنیم؟

از کنترل گر های جوی-کان سوئیچ نینتندو روی ویندوز، مک و اندروید استفاده کنید.

کنسول جدید نینتندو، سوئیچ، یک کسنول دوکاره خانگی و قابل حمل است و کنترل گر بسیار منحصر به فردی به نام جوی-کان دارد. این دستگاه دو کنترل گر دارد که می توان از آن ها برای بازی های دونفره استفاده کرد. 
با این حال، می توان از آن ها به عنوان کنترل گر های بلوتوثی روی کامپیوتر و دستگاه های اندرویدی نیز استفاده کرد. در حالی که کنترل گر های جوی- کان به خاطر تعداد کم دکمه هایشان عالی نیستند، اما برای بازی های کوچک مناسب هستند. 
در این مقاله به شما توضیح می دهیم که چگونه از آن ها روی ویندوز، مک و اندروید استفاده کنید. فعلا فقط این سه سیستم عامل جوی کان را پشنیبانی می کنند اما در آینده ممکن است سیستم های بیشتری آن را پشتیبانی کنند. 
از آنجایی که کنترل گر های جوی-کان از بلوتوث استفاده می کنند، باید آن ها را از سوئیچ جدا و خاموش کنید . دکمه کوچکی که بین دکمه های ZR و ZL بالای کنترل گر قرار دارد را فشار دهید تا بلوتوث فعال شود. سپس به تنظیمات بلوتوث در بالای دستگاه بروید. 
اگر بلوتوث هر دو کنترل گر روشن باشد سیستم آن ها را می یابد. این کار به شما اجازه می دهد با کنترل گر ها بازی های چند نفره انجام دهید. 
روی ویندوز، کنترل گر سوئیچ مانند کنترل گر های ایکس باکس وان شناسایی نمی شوند، در نتیجه باید از نرم افزار کی- مپینگ مانند  JoyToKey استفاده کنید تا تنظیم کنید که هر دکمه روی کنترل گر چه کاری انجام می دهد. 
از آنجایی که کنترل گر های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 این قابلیت را دارند، نمی توان گفت که خیلی قابلیت خاصی است. با این حال، اگر هیچ یک از این دستگاه ها را ندارید و می خواهید برای بعضی بازی های اندروید از کنترل گر استفاده کنید، این یکی از مزایای داشتن سوئیچ است. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر