گوگل شبکه اجتماعی جدیدی معرفی می‌کند

گوگل شبکه اجتماعی جدیدی معرفی می‌کند

شایعاتی شنیده شده که گوگل قصد دارد در کنفرانس خبری Google I/O امسال، اپلیکیشن شبکه اجتماعی جدیدی را معرفی کند؛ برنامه‌ای که از دو اپلیکیشن Allo و Duo بهتر باشد و توانایی هماهنگی با دیگر برنامه‌های گوگل را هم داشته باشد. کاربران در این اپلیکیشن جدید، می‌توانند گرو‌ه‌ را بسازند، عکس‌های خودشان را ادیت کنند و آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

دو برنامه‌ Allo و Duo، در کنفرانس Google I/O سال گذشته معرفی شدند. گوگل برای رقابت با FaceTime اپل، Duo را معرفی کرد؛ برنامه‌ای که با وجود کیفیت چت تصویری پایین، سرعت خوبی داشت. حالا گوگل می‌خواهد اپلیکیشن جدیدی را معرفی کند که به برنامه‌ی Path شباهت دارد. بعد از آن‌که برنامه‌ی Path محبوبیت خودش را تا حدی از دست داد، گوگل آن را در سال ۲۰۱۵ فروخت. به همین دلیل، به نظر می‌رسد که گوگل پس از تجربه‌ی ناخوشایند در این زمینه، بخواهد تلاش بیشتری کند.

اما نکته‌ی قابل توجه اینجاست که گوگل با وجود معرفی برنامه‌های جدید و هماهنگ سازی آن‌ها با با برنامه‌هایی مثل Google Maps، بازهم نتواند موفقیت چشم‌گیری را به جاث بگذارد. چراکه درحال حاضر، رقابت تنگاتنگی میان برنامه‌هایی مثل فیسبوک و اسنپ‌چت وجود دارد که از محبوبیت ویژه‌ای هم برخوردار هستند. حتی شرکت اپل هم برنامه‌ی جدیدی به نام Clips را معرفی کرده تا کاربران بتوانند ویدیوهای ادیت شده خودشان را در برنامه‌ی پیام‌رسان iMessage و شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک، به اشتراک بگذارند. با این حال، برای مطمئن شدن از خبر معرفی اپلیکیشن شبکه اجتماعی جدید گوگل، باید تا برگزاری مراسم Google I/O منتظر بمانیم. این کنفرانس از ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه، برپا می‌شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محمد

پنج‌شنبه, 16 مرداد 1399

دوست داشتن و دوست دارم

پاسخ

ثبت نظر