نوبیا زد 11 مینی در دستان کریستیانو رونالدو

نوبیا زد 11 مینی در دستان کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو چهره شناخته شده و بهترین فوتبالیست سال 2016 به تازگی پستی در اکانت‌های مختلف خود در شبکه‌های اجتماعی متنوع منتشر کرده که در آن گوشی هوشمند نوبیا زد 11 مینی (Nubia Z11 Mini) را در دست داشته و آن را تبلیغ می‌کند. این عکس به شدت مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. رونالدو اشاره داشته که در روز ششم آوریل مصادف با هجدهم فروردین ماه شاهد معرفی رسمی گوشی نوبیا زد 11 مینی خواهیم بود.

منتظر گوشی هوشمند نوبیا زد 11 مینی باشید! شرکت نوبیا از دپارتمان‌ها یا زیرمجموعه‌های شرکت چینی زد‌تی‌ای (ZTE) است که در زمینه تولید و عرضه اسمارتفون‌های اندرویدی فعالیت دارد. نوبیا گاها محصولات بسیار جالب و باکیفیتی را روانه بازار می‌کند. این شرکت رابطه بسیار نزدیکی با کریستیانو رونالدو، فوتبالیست برتر سال 2016 و یکی از به‌نام‌ترین ورزشکاران دنیا، دارد. رونالدو روز گذشته عکسی از خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر ساخت که در آن یک گوشی نوبیا زد 11 مینی را در دست دارد!

به واقع می‌توان اشاره کرد که گوشی مورد نظر در دستان کریستیانو رونالدو جذابیت یک آیفون را پیدا کرده است! در پنل پشتی گوشی نوبیا زد 11 مینی به وضوح می‌توان دوربین دوگانه و اسکنر انگشت آن را مشاهده کرد. کریستیانو رونالدو ضمن ارسال این عکس اشاره می‌کند که در روز ششم ماه آوریل مصادف با هجدهم فروردین ماه شاهد معرفی رسمی این گوشی هوشمند از سوی شرکت نوبیا خواهیم بود. این گوشی هوشمند دومین اسمارتفون مجهز به دوربین دوگانه شرکت نوبیا محسوب می‌شود.

طبق اطلاعاتی که چندی پیش از سوی سازمان تنا (TENAA) منتشر شد، ظاهرا گوشی هوشمند نوبیا زد 11 مینی از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی بهره‌مند می‌شود. رم آن 4 گیگابایتی است و حافظه داخلی دستگاه به طور پیش‌فرض 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین اصلی دستگاه از دو سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد و ظاهرا برای دوربین سلفی گوشی نوبیا زد 11 مینی یک سنسور 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. بنابراین نوبیا زد 11 مینی می‌تواند برای علاقمندان به عکسبرداری سلفی یک اسمارتفون بسیار خوب به شمار آید.

طبق گزارش سازمان تنا، باتری گوشی هوشمند مذکور ظرفیت 2930 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. برخی از منابع خبری اشاره داشته‌اند که نوبیا زد 11 مینی از تراشه اسنپدراگون 635 کوالکام بهره‌مند می‌شود که فرکانس کاری هسته‌های پردازشگر آن برابر با 1.95 گیگاهرتز است. اما طبق اطلاعاتی که از سوی سازمان تنا ارائه شده، فرکانس کاری هسته‌های پردازشگر به‌کاررفته در گوشی نوبیا زد 11 مینی برابر با 1.8 گیگاهرتز خواهد بود! بنابراین هنوز به صورت قطعی و دقیق نمی‌دانیم که این اسمارتفون به چه تراشه‌ای مجهز می‌شود. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی هوشمند هم منتشر نشده است.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر