دل لپ تاپ های بازی سری Alienware 18 را احیا و بروزرسانی می کند

دل لپ تاپ های بازی سری Alienware 18 را احیا و بروزرسانی می کند

در مورد سخت افزار این لپ تاپ های ارتقا داده شده، به روز رسانی هایی صورت گرفته است که شامل پشتیبانی برای درایو های حالت جامد PCIe، با سرعت انتقال GB/s4، وایرلس ارتقا یافته، کنترل گر های اترنت، یک اتصال Type-C USB با USB 3.1 و پشتیبانی 3 Thunderbolt می شود. Alienware 13 همچنین حاوی یک باتری بزرگتر Whr 62 می باشد. Dell چیز زیادی در مورد CPU این کامپیوتر ها نگفته است، اما طبق معمول ، این شرکت در نسل های بعدی لپ تاپ هایش از پردازنده های Intel استفاده می کند. در هر سه مدل از آخرین مدل واحد پردازش گرافیک NVIDIA استفاده شده است، البته به غیر از Alienware 15 ،که در عوض به طور اختیاری با AMD Radeon HD R0 M395X به فروش می رسد.

در مورد سخت افزار این لپ تاپ های ارتقا داده شده، به روز رسانی هایی صورت گرفته است که شامل پشتیبانی برای درایو های حالت جامد  PCIe، با سرعت انتقال GB/s4، وایرلس ارتقا یافته، کنترل گر های اترنت، یک اتصال Type-C USB با USB 3.1 و پشتیبانی 3 Thunderbolt می شود. Alienware 13 همچنین حاوی یک باتری بزرگتر Whr 62 می باشد. Dell چیز زیادی در مورد CPU  این کامپیوتر ها نگفته است، اما طبق معمول ، این شرکت در نسل های بعدی لپ تاپ هایش از پردازنده های Intel استفاده می کند. در هر سه مدل از آخرین مدل واحد پردازش گرافیک NVIDIA استفاده شده است، البته به غیر از Alienware 15 ،که در عوض به طور اختیاری با AMD Radeon HD R0 M395X به فروش می رسد.
تیم Alienware ، پشتیبانی درایو حالت جامد ( SSD) PCIe  را به کامپیوترهای رو میزی  X51  ، و همچنین جایگاه برای ارتقا RAM  DDR4 و یک سیستم خنک کننده مایع CPU را به کامپیوترهایش اضافه کرده است --- اما این چیزی نیست که این محصول را جالب کرده است، بلکه پشتیبانی نوظهور  X51 برای تقویت کننده گرافیکی، یک چهارچوب جداگانه که به بازی کنان حرفه ای اجازه می دهد که کارت گرافیک کامپیوترهای رومیزی را به لپ تاپ های Alienware متصل کنند. در نتیجه به چه علت Dell پشتیبانی AGA را به کامپیوترهای رو میزی اش اضافه کرده است؟ برای سازگار کردن کارت گرافیکی های بزرگتر: کیس  X51 درست به اندازه ای  بزرگ است که یک NVIDA GTX 960 را در خود جا دهد. اگر شما چیزی مثل  Geforce GTX Titan X می خواهید ، به یک تقویت کننده نیاز دارید.
در نهایت، Dell دو تا از اولین نمایش گرهای  بازی محور خود را معرفی کرد، یک صفحه نمایش 27 اینچی با تکنولوژی G-Sync II و سرعت تازه سازی Hz 144 و یک صفحه نمایش منحنی 27 اینچی بهینه سازی شده برای نمایش " بدون مرز (wrap around) " . هنوز هیچ صحبتی در مورد رزلوشن صفحه نشده است، ولی Dell می گوید که تا چند ماه آینده این محصول به بازار عرضه می شود.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر