اولین اطلاعات درباره مایکروسافت سرفیس پرو 5 به بیرون درز کرد

اولین اطلاعات درباره مایکروسافت سرفیس پرو 5 به بیرون درز کرد

درحالیکه هر روزه حرف و حدیث‌های بسیار زیادی درباره مایکروسافت سرفیس بوک 2 (Surface Book 2) به بیرون درز پیدا می‌کند، کارشناسان خیلی کم درباره مایکروسافت سرفیس پرو 5 (Surface Pro 5) صحبت کرده‌اند. به تازگی پاول تاروت فاش کرده که مایکروسافت سرفیس پرو 5 تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی خود ندارد و کانکتور اتصال برقی آن تغییری پیدا نخواهد کرد و دستگاه هیبریدی 2 در 1 مایکروسافت از آخرین پردازنده Kaby Lake اینتل استفاده خواهد کرد.

درحالیکه هر روزه حرف و حدیث‌های بسیار زیادی درباره مایکروسافت سرفیس بوک 2 (Surface Book 2) به بیرون درز پیدا می‌کند، کارشناسان خیلی کم درباره مایکروسافت سرفیس پرو 5 (Surface Pro 5) صحبت کرده‌اند. به تازگی پاول تاروت فاش کرده که مایکروسافت سرفیس پرو 5 تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی خود ندارد و کانکتور اتصال برقی آن تغییری پیدا نخواهد کرد و دستگاه هیبریدی 2 در 1 مایکروسافت از آخرین پردازنده Kaby Lake اینتل استفاده خواهد کرد. تاروت ادعا کرده که نباید به دنبال تغییرات خاصی در سرفیس پرو 5 باشیم که این بدان معنی است که دستگاه جدید فیس‌لیفت کمی ارتقا یافته‌تر از نسل‌های قبلی است.

زنده نگه داشتن کانکتور برقی سرفیس به معنای این نیست که کمپانی مایکروسافت DisplayPort در روی سرفیس پرو 5 را به پورت یو اس بی نوع C تغییر خواهد داد. در گذشته مسئولان مایکروسافت به طرفداران خود قول داده بودند که آداپتورهای برقی، پایه‌های داک و نوع پوشش‌های سرفیس پرو 4 همانند سرفیس پرو 3 هستند؛ در نتیجه باید اعلام کرد که این روند هم برای سرفیس پرو 5 ادامه خواهد داشت. امروزه بسیاری از سازندگان لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای رومیزی ویندوزی به دنبال اضافه کردن پورت یو اس بی نوع C برای دستگاه‌های جدید تولیدی خود می‌باشند که شاید این پورت را در سرفیس پرو بعدی ببینیم.

آقای تاروت جزئیات بیشتری درباره سرفیس پرو 5 را منتشر نکرده ولی به نظر می‌رسد که به زودی این دستگاه به طور رسمی رونمایی خواهد شد. پیش‌بینی شده در چندین هفته آینده مایکروسافت مراسمی مخصوص برای معرفی این دستگاه در نظر بگیرد، البته این کمپانی آمریکایی هنوز برنامه‌های خود را منتشر نکرده ولی با توجه به گزارش‌های قبلی سرفیس بوک 2 در این مراسم رونمایی نخواهد شد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر