اپل (Apple) در رقابت کنترل خانه هوشمند با فرامین صوتی شکست خورده !

اپل (Apple) در رقابت کنترل خانه هوشمند با فرامین صوتی شکست خورده !

اپل (Apple) در رقابت کنترل خانه هوشمند با فرامین صوتی شکست خورد

آمازون بیانیه های دیگری نیز  را در این زمینه منتشر کرده است ، الکسا (Alexa) وسیله دارای قابلیت کنترل صوتی شرکت اکو می تواند وسایل خانگی هوشمند بیشتری را در مقایسه با برنامه Siri شرکت اپل کنترل کند . Siri تنها وسایلی مانند پریزهای هوشمند ای هوم را کنترل می کند که برای مجموعه HomeKit طراحی شده اند . تنها وسایلی که درمجموعه HomeKit نیستند ولی می توان انها را با استفاده از برنامه Siri کنترل کرد ، هاپ پرو مجهز به اینتل ان هوم کیت (Intellon's HomeKit enabled Hub Pro) است که تنها با وسایل اینتل ان کار می کند .

b 550 0 16777215 00 images stories news amazon echo devices

 

در مقایسه اکو می تواند وسایلی نظیر دستگاه های فلیپس (Philips) ، بلکین ومو (Belkin WeMo ) ، لامپهای دیودی ، کلیدهای هوشمند ، پریزهای جی ای ( GE ) ، لویتون ( Leviton ) ، کری ( Cree ) و دیگر وسایلی که وینک هاب(Wink Hub) را پشتیبانی می کنند ، را کنترل کند. دستگاه اکو امازون 179.99$ قیمت دارد

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر