باتری لپ تاپ اپل با قابلیت کارکرد برای چند هفته

باتری لپ تاپ اپل با قابلیت کارکرد برای چند هفته

باتری لپ تاپ اپل با قابلیت کارکرد برای چند هفته


این ایده ی ثبت شده مشابه تکنولوژی باتری هیدروژنی است که شرکت بریتانیایی با نام اینتلیجنت انرژی بر روی آن کار می نموده است. این برنامه قرار بود تا در آگوست امسال و همزمان با ارایه ی گوشی های جدید آیفون وارد بازار شود. گفته می شود که با استفاده از این برنامه گوشی آیفون با تنها یک شارژ تا یک هفته کار خواهد کرد.
ایده ی ثبت شده از یک آداپتور MagSafe بهره می گیرد پس تنها به همین دلیل گفته می شود که مخصوص مک بوک ها طراحی شده است. حتی اگر اطلاعات ثبت آن بگوید که این دستگاه مختص تجهیزات قابل حمل شرکت اپل طراحی شده است.
تفاوت عمده ی بین یک سیستم فیول و یک باتری عادی در شارژ نمودن دستگاه است. سیستم سلول فیول به کارتریج هایی نیاز دارد که باید جایگزین گردند. طبق گفته ی اپل در این ایده ی نوین ایده ی زیر مورد استفاده قرار گرفته است:
"منبع فیول در بردارنده ی سدیم بورو هایدراید و آب یا سدیم سیلیکات و آب یا لیتیوم هایدراید و آب یا منیزیوم هایدراید و آب یا لیتیوم بروهایدراید و آب یا لیتیوم آلمینیوم و آب یا آلمینیوم هایدراید بعلاوه ی ترکیب آمینه بورین، یک هیدرو کربن، لیتیوم آلمینیوم هیدرید است به تمامی این ها منیزیم برو هایدراید یک ترکیب آمینه ی منیزیم برو هایدراید، گاز هیدروژن فشرده و هیدروژن مایع را اضافه نمایید. "
متدلوژی جدیدی که اپل آن را پیاده خواهد نمود یک سیستم فیول است که در کنار یک باتری معمولی کار می کند. بدین صورت مک بوک به صورت عادی شارژ می شود و سپس شارژ آن خالی میشود و سپس سیستم فیول پس از خالی شدن باتری وظیفه ی روشن نگه داشتن دستگاه را برعهده خواهد گرفت.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر