هفت بازی سریع که می توانید در جست و جوی گوگل انجام دهید

هفت بازی سریع که می توانید در جست و جوی گوگل انجام دهید

در جست و جوی گوگل می توانید بازی های بسیار جالب، نوستالژیک و جالبی انجام دهید. در این مقاله بهترین این بازی ها را به شما معرفی کرده ایم.

امروز اتفاق بسیار جالبی برای من افتاد. می خواستم جزئیاتی در مورد بازی سالیتیر را جست و جو کنم، بازی که مایکروسافت ویندوز آن را جهانی کرد. مانند هر فرد عادی به گوگل رفتم و واژه solitaire را تایپ کردم و این اتفاق افتاد: 


سالیتیر ( solitaire)


بله شما می توانید درون گوگل سالیتیر بازی کنید. لازم نیست که روی هیچ لینکی کلیک کنید و یا چیزی را دانلود کنید. این یکی از هزاران تخم مرغ شانسی های مخفی شده گوگل است. 
این بازی یک نفره دقیقاً مانند بازی سالیتیر ویندوز است که سال هاست روی کامپیوتر خود با آن بازی می کنید. کارت ها را به ترتیب میزان و قرمز و مشکی بودن آن ها بچینید. هدف نهایی این است که هر خال را به طور کامل جدا کنید. 
قسمت جالب این نسخه از سالیتیر این است که روی گوشی های هوشمند هم به خوبی کار می کند. فقط کافی است که آن را در جست و جوی گوگل تایپ کنید و نیاز به نصب هیچ چیزی ندارید. 
اما صبر کنید، چیزهای بیشتری هم هست!
سالیتیر تنها بازی نیست که می توانید به راحتی روی گوگل سرچ انجام دهید. چیزهای دیگری نیز هست که آن ها را به شما معرفی می کنیم. 

همین حالا سالیتیر بازی کنید


 ایکس او ( Tic Tac Toe)


شما می توانید ایکس و یا او باشید. اما به یاد داشته باشید که ایکس همیشه بازی را شروع می کند. گوگل مراحل مختلف برای این بازی ترتیب دیده است. در نتیجه می توانید خودتان میزان سختی بازی را انتخاب کنید. 
برعکس سالیتیر، ایکس او همیشه بازی دونفره بوده است. نسخه گوگل نیز مستثنا نیست. حالت Play against a friend یا مبارزه با یک دوست به شما اجازه می دهد که این بازی را با کسی که کنارتان نشسته انجام دهید. البته مانند سالیتیر این بازی نیز خیلی خوب روی صفحه گوشی اجرا می شود. 
اما اگر در یک مهمانی هستید بهتر است که ایکس او را روی تلویزیون با یک کروم کست بازی کنید. 

همین حالا ایکس او بازی کنید


پک من ( Pac-man)


گوگل بازی قدیمی پک من را گرفته است اما هزارتوی آن را با حروف گوگل تغییر داده است و باعث شده است که پک من بیش از پیش دشوار شود. 
مانند همیشه، هدف این است که موجود زرد دهن گشاد خود را به اطراف حرکت دهید، نقطه ها را بخورید و سعی کنید که به چهار روحی که شما را می کشند بر نخورید. خوردن نقطه های بزرگ باعث می شود که ارواح برای مدت کوتاهی آبی شوند که در نتیجه شما می توانید آن ها را نیز بخورید. 
به خاطر شکل حروف، این هزارتو گوشه های بسیار دشواری دارد و به اندازه ی پک من اصلی ساده نیست پس در نتیجه باید بیشتر مواظب باشید. بهتر است که این بازی را روی کامپیوتر با صفحه کلید انجام دهید چرا که بازی کردن با گوشی کمی دشوار است. 

همین حالا پک من بازی کنید

قدیمی ها
مانند پک من که بازی نوستالژیک کنسول های بازی است، بازی کلاسیک برای موبایل مار است. یک مار کوچک که با چرخیدن و خوردن نقطه ها بزرگ و بزرگ تر می شود و گوگل بهترین نسخه این بازی را ساخته است. 


مار (Snake)


در طالع بینی چینی، سال 2013، سال مار بود. برای تبریک سال نو گوگل بازی قدیمی مار را بازسازی کرد و البته کمی آن را ارتقاء داد. 
از کلید های فلش برای تکان دادن مار استفاده کنید تا هرچیزی که سر راهش هست را بخورد. اما باید مواظب چیزهایی که می خورید باشید. بعضی از غذاها شما را بلند تر و بعضی ها کم سرعت تر می کند و باید از چیزهایی مثل دینامیت دوری کنید چون می ترکند! 
متاسفانه مار گوگل روی صفحه موبایل قابل بازی نیست. اما هنوز هم بازی بسیار جالبی است که با وجود موزیک چینی باستانی در پیش زمینه بهتر هم شده است. 

همین حالا مار بازی کنید

بریک اوت آتاری (Atari Breakout) 


بازی های دیوار شکنی هیچ گاه از مد نمی روند و توسعه دهندگان بازی هنوز هم بازی بریک بریکر یا دیوار شکنی قدیمی را بازسازی می کنند. گوگل قصد کرده که قدیمی ترین بازی را در این زمینه انتخاب کند: بریک اوت آتاری 
اگر آن را در جست و جوی گوگل تایپ کنید تصاویر تبدیل به یک انیمیشن جالب می شوند. همه عکس ها بالا می روند تا خطی از آجرها را تشکیل دهند و یک پد و توپ نیز در زیر صفحه ظاهر می شوند. با استفاده از پد نگذارید توپ به زمین بیوفتد و آجرها را بزنید. 
اگر بازی را به پایان برسانید مرحله بعد در یک مکان زیبا تر صورت می گیرد. این بازی روی کامپیوتر بهتر عمل می کند اما به هر حال روی گوشی هم قابل اجراست. 

همین حالا بریک اوت آتاری بازی کنید

یک گوگل در روز (A Google a Day)


معمولاً در بازی های فکری و کوئیزها از شما خواسته می شود که از جست و جوی گوگل استفاده نکنید. یک گوگل در روز به شما اجازه می دهد هر چیزی را جست و جو کنید و بازی بیشتر روی محور سرعت و قابلیت شما برای جست و جوی بهینه است. 
هر روز این سایت سه سوال از شما می پرسد. پنجره به دو بخش تقسیم شده است. سوال در نیمه پایینی صفحه ظاهر می شود و در نیمه ی بالا پنجره ی جست و جوی گوگل وجود دارد. وقتی که سوال را دیدید، برای یافتن پاسخ با استفاده از کلید واژه ها از جست و جوی گوگل استفاده کنید. هدف بازی این است که قابلیت های جست و جوی گوگل شما ارتقاء یابد. 
یک گوگل در روز با توجه به روزهفته،  دشوار و ساده می شود. کوئیز دوشنبه ها ساده ترین است و کوئیزهای سه شنبه و جمعه نیاز به مهارت های جست و جوی بیشتری دارند. این بازی به صفحه خانه مرورگر شما تبدیل می شود و به شما کمک می کند هرروز چیزی یاد بگیرید. 

همین حالا یک گوگل در روز بازی کنید


بهترین بازی گوگل؟ 


اسپوکی کت (Spooky Cat) 


به مومو که یک گربه است کمک کنید تا رازهای جادویی مدرسه اش را از دست ارواح خبیث نجات دهد. بالای سر هر روح یک شکل وجود دارد. شکر را روی صفحه بکشید تا روح را نابود کنید. باید این کار را سریع و پیش از این که روح به مومو برسد و یکی از جان هایش را بگیرد بکنید. 
اسپوکی کت فقط پنج مرحله دارد و زود تمام می شود. اما آنقدر این بازی خوش ساخت است که دوست دارید بارها و بارها آن را بازی کنید. انیمیشن های دوست داشتنی، صداسازی های خوب و بازی کاملاً اعتیاد آور. این بازی برنده لیست ماست. 

همین حالا اسپوکی کت بازی کنید

درمورد بازی گوگل مورد علاقه خود به ما بگویید. 
گوگل بازی های بسیار بیشتری دارد. مانند بازی تی رکس ران ( T-Rex Run) که وقتی گوگل کروم شما آفلاین است فعال می شود. صفحه  Google Doodle پر از بازی های خوب است. 
شما از کدام بازی گوگل بیشتر لذت بردید؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

نگاه دیگران

دوشنبه, 28 فروردین 1396

جالب بود مرسی

پاسخ

ثبت نظر