ابزار جدید گوگل شما را به یک هنرمند تبدیل می کند

ابزار جدید گوگل شما را به یک هنرمند تبدیل می کند

با اوتو دراو می توانید مانند یک هنرمند حرفه این نقاشی بکشید.

آیا هوش مصنوعی می تواند پایان ناگهانی هنرباشد؟ آیا ماشین ها جای همه چیز را می گیرند؟ احتمالا نه به این زودی اما محصول جدید گوگل می تواند معنای هنر را تغییر دهد. 
امروزه به لطف آموزش ماشینی ما نیز می توانیم هنرمندان توانمندی باشیم. اوتو دراو ( Auto Draw) وبسایت جدیدی از گوگل است که می تواند چشم چشم دو ابروی شما را به یک اثر هنری تبدیل کند. 

اتودراو چیزی بیشتر از یک ابزار طراحی ساده است 
اتو دراو به شما یک بوم، ابزار ساده نقاشی، یک دستگاه و چند آیکون دیگر برای اشکال و رنگ آمیزی می دهد. اما تمرکز این برنامه طراحی با ابزار اصلی اوتودارو است. 
چیزی بکشید، هر چیزی، سپس این برنامه نقاشی های ساده شما را به طراحی تبدیل می کند که باورتان نمی شود شما آن را کشیده اید. 
جادو زمانی افتاق می افتد که هوش مصنوعی حدس می زند که شما چه چیزی را می خواهید بکشید. وقتی که شما شروع به طراحی کلیات می کنید صفی از تصاویر بالای بوم می بینید که نشان می دهد هوش مصنوعی گوگل حدس زده شما در حال طراحی چه چیزی هستید. شما می توانید روی یکی از آن ها کلیک کنید تا طراحی ساده خود را به یکی از آن تصاویر تبدیل کنید. 


مانند این است که با گوگل بازی پیکشنری ( بازی با لغات) را انجام دهید. فقط با مزایای بیشتر. 
شما همچنین می توانید از ابزارهای دیگر استفاده کنید، رنگ آمیزی کنید و یا متن اضافه کنید. شما می توانید سایز نقاشی را تغییر دهید، آن را بچرخانید و یا کارهای دیگر روی آن انجام دهید. اگر از تصویر نهایی راضی بودید آن را به فرمت JPEG دانلود کرده و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. 
هدف گوگل این است که نقاشی روی یک دستگاه دیجیتالی را ساده تر کند. اوتودراو یک ابزار مبتنی بر وب است اما روی صفحه گوشی نیز خیلی خوب کار می کند. 

با اوتودراو خلاقیت خود را نشان دهید 
این بهترین راه برای تبدیل طراحی های زشت به چیزهای زیباست و تازه این اپلیکیشن تازه در اول راه خود است. امیدواریم که در آینده این ابزار بیش از حال گسترش یافته و قابلیت های جدید به آن اضافه شود. 
برای مثال، دیگر لازم نیست برای ساخت ارائه های پاورپوینت خود راهی بسیار سخت را طی کنید. ساخت یک اینفوگرافیک سریع خیلی ساده تر شده است. کافی است که یک طرح ساده بکشید و اجازه دهید که اتودراو کارهای سخت را انجام دهد. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر