پرچمدار جدید HTC به نام HTC U 11، عرضه در 5 رنگ

پرچمدار جدید HTC به نام HTC U 11، عرضه در 5 رنگ

این دستگاه که HTC U 11 نام گرفته، به احتمال زیاد در رنگ‌های سفید، سیاه، آبی، قرمز و نقره‌ای در دسترس قرار می‌گیرد.

در ابتدا، همه فکر می‌کردند از آنجا که پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی دنباله HTC 10 است، ممکن است HTC 11 نام بگیرد. سپس ماه گذشته، اوان بلاس، شخص افشا کننده اخبار مورد اعتماد، اشاره کرد که پرچمدار بعدی، HTC U نام خواهد گرفت. حالا، بلاس می‌گوید که طبق گفته‌های شخصی آشنا با برنامه‌های اچ‌تی‌سی، اسم واقعی پرچمدار بعدی این سازنده ترکیبی از هر دو عنوان منتشر شده برای این دستگاه خواهد بود. بدین ترتیب، راه برای ورود HTC U 11 باز شده است. این دستگاه به احتمال زیاد در رنگ‌های سفید، سیاه، آبی، قرمز و نقره‌ای در دسترس قرار می‌گیرد. تصاویر این گوشی، که هنوز اسم رمز اوشن (Ocean) را دارند، هفته قبل توسط بلاس منتشر شدند.


انتظار می‌رود که گوشی HTC U 11 یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچ سوپر ال‌سی‌دی با وضوح 1440x2560 را داشته باشد. چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 835، با ارائه یک سی‌پی‌یو هشت هسته‌ای 2.45 گیگاهرتز و جی‌پی‌یو Adreno 540 انرژی گوشی را تأمین خواهد کرد. این دستگاه 4GB رم در کنار فضای ذخیره‌سازی داخلی 64GB دارد. یک دوربین عقب 12 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در آن گنجانده شده‌اند. باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی آن مشابه باتری گوشی میان‌رده HTC One X10 است. با دریافت گواهی IP57، این گوشی می‌تواند تا عمق 3.2 فوتی به مدت 30 دقیقه در آب فرو رود و بدون آسیب خارج شود. اندروید 7.1 از پیش روی آن نصب شده و یک اسکنر اثر انگشت روی آن قرار دارد. یک ویژگی جدید که اخیراً توسط اچ‌تی‌سی معرفی شده، به کاربران امکان می‌دهد با فشار دادن کناره‌های گوشی امکانات خاصی را فعالسازی کنند. این مدل به تازگی گواهینامه بلوتوث دریافت کرده و قرار است بلوتوث 5.0 را پشتیبانی کند.
اوایل این هفته، کمپانی اچ‌تی‌سی فاش کرد که HTC U 11 را سه‌شنبه 16 می رسماً معرفی خواهد کرد.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: phonearena

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر