هزینه ساخت یک عدد گوشی هوشمند گلکسی اس 8 چقدر است؟

هزینه ساخت یک عدد گوشی هوشمند گلکسی اس 8 چقدر است؟

بنا به گزارش منتشر شده، ساخت و تولید گوشی هوشمند گلکسی اس 8 در این دوره پرهزینه است.

به گزارش فيسيت، چندي پيش، سامسونگ از دو پرچمدار خود يعني، گلكسي اس 8 و گلكسي اس 8 پلاس رونمايي كرد. براي داشتن اين دو اسمارت فون با كيفيت و كارايي بالا بايد هزينه ي بالايي را پرداخت كرد.

اما دليل قيمت بالا..؟؟

ميتوانيم به قطعات و هزينه ي قطعات استفاده شده در اين اسمارت فون ها اشاره كرد كه هم اكنون توانسته رده بالايي در بازار را بدست آورد.

همه ي ما و همچنين خود شركت اپل ميدانيم كه قيمت گوشي هاي آيفون اپل، نجومي هستند كه  البته متناسب با قيمت بالايي كه دارند، گوشي هاي فوق العاده و كارآمدي هستند. اما به مراتب قيمتي كه سامسونگ براي اسمارت فون هاي خودش مدنظر قرار ميدهد مقرون به صرفه تر از اپل است.

گلكسي اس 8 و گلكسي اس 8 پلاس نسبت به نسل هاي قبلي خود، قيمت بالاتري دارند.

بنا به گزارش منتشر شده، ساخت و تولید گوشی هوشمند گلکسی اس 8 در این دوره پرهزینه است و تنها ساخت یک دستگاه گوشی گلکسی اس 8 دقیقاً 307.50 دلار هزینه دارد. اين در حاليست كه هزینه ساخت یک دستگاه گوشی هوشمند گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) به ترتیب معادل 255.10 و 271.20 دلار است.

در رتبه دوم، بعد از سامسونگ، گوشی هوشمند گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) با قيمت  285.80 دلار قرار دارد.

با توجه به اطلاعاتی که ارائه شده است، می‌توان به این نتیجه رسید که افزایش قیمتی که سامسونگ برای گلکسی اس 8 در نظر گرفته قابل تایید و منطقی است.

البته هنوز کمپانی کره‌ای سامسونگ این اعداد و ارقام را تایید نکرده و حتی آماری از هزینه‌های ساخت گوشی‌هایش ارائه نداده است.

در اين ميان، هزینه ساخت یک دستگاه گوشی آیفون 7 بر اساس اطلاعات و آمار منتشر شده برابر 224.80 دلار بوده است كه هزینه تولید گلکسی اس 8 به مراتب از آیفون 7 اپل بیشتر است.

نظر شما چيست؟ آيا قيمت گوشي گلكسي اس 8 سامسونگ نسبت به مشخصات فني و كارايي هايش مقرون به صرفه است؟

 

 

 

 


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

top s

سه‌شنبه, 05 اردیبهشت 1396

ضد البته که مقرون به صرفه هستدر این یک مورد هیچ شکی نیست

پاسخ

ثبت نظر