نرم افزار O&O شات آپ برای ویندوز 10

نرم افزار O&O شات آپ برای ویندوز 10

بسیاری از کاربران ویندوز 10 در مورد حریم خصوصی خود به دلیل ارسال اطلاعات شخصی به مایکروسافت، نگران هستند. با آنکه ردموند گفته است که افراد، کنترل کامل بر روی اطلاعات به اشتراک گذاشته شده دارند ولی برنامه های قدیمی که جمع آوری داده را متوقف می کردند، دوباره به سمت محبوبیت می روند.


نرم افزار O&O شات آپ10  یکی از برنامه های متوقف کننده جمع آوری اطلاعات است و تیم توسعه این نرم افزار، برنامه را اصلاح کرده است. تغییرات انجام شده، آن را قدرتمندتر و برای جلوگیری از جمع آوری داده ها در ویندوز 10، آماده کرده است.
نسخه 1.0.1345 با چنین اصلاحاتی امروز منتشر شده است که شامل یک بخش جدید برای همکار شخصی کرتانا می شود. به عبارت دیگر، می توانید تنها قسمت مربوط به کرتانا را غیرفعال کنید. علاوه بر آن، نسخه جدید، راهنمایی را برای کاربران راحت تر کرده است بنابراین اگر مشکلی برای یادگیری هدف یک ویژگی مشخص داشته باشید، این بخش از نسخه جدید می تواند به شما کمک کند.
و در آخر، این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهایی است که تاکنون عرضه شده است و پیشنهاد می شود که برای رفع نگرانی کاربران از جمع آوری داده ها و اطلاعاتشان، استفاده شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر