ارائه یک رنگ جدید برای Xperia XZ Premium توسط سونی

ارائه یک رنگ جدید برای Xperia XZ Premium توسط سونی

پرچمدار 2017 سونی، اکسپیریا XZ Premium پس از عرضه در یک نوع رنگ دیگر هم در دسترس قرار خواهد گرفت. این غول تکنولوژی ژاپنی از طریق توییتر اعلام کرد که یک رنگ جدید Bronze Pink یا صورتی برنزی برای این دستگاه عرضه خواهد کرد.

همانطور که احتمالاً می‌دانید، سونی با معرفی XZ Premium خیلی‌ها را در رویداد MWC امسال غافلگیر کرد. اگرچه بعد از رونمایی از گوشی‌های ال‌جی جی 6 و سامسونگ گلکسی اس 8/اس 8 پلاس، لبه‌های بزرگ روی گوشی XZ Premium کمی قدیمی به نظر رسیدند، با این حال این گوشی مطمئناً در بخش سخت‌افزار ضعف‌های خود را جبران می‌کند. این دستگاه چیپ‌ست قدرتمند اسنپ‌دراگون 835، یک صفحه نمایش 5.5 اینچ 4K HDR و یک دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی جدید دارد که می‌تواند ویدیوهای با حرکت فوق‌العاده آهسته در 960 فریم در ثانیه بگیرد. از آنجا که سونی قبلاً در نمایشگاه بارسلونا تنها دو رنگ Deepsea Black و Luminous Chrome را برای XZ Premium رونمایی کرده بود، اضافه شدن یک تنوع رنگی جدید قطعاً خوش‌آیند است.
ساتوشی آیوگی، طراح رنگ اکسپیریا، افکار خود درباره رنگ جدید را به اشتراک گذاشته است:

ما می‌خواستیم رنگی گرم و در کنار آن مناسب برای یک دستگاه برتر و زیبا انتخاب کنیم، رنگ برنزی متالیک عمق بیشتری به پوشش شیشه‌ای پشت و جلوی این محصول می‌دهد. همچنین درست مثل رنگ‌های دیگر این مدل، هر بخش از اکسپیریا XZ Premium صورتی برنزی با مهارت تمام ساخته شده است – مثل لبه‌های بالا و پایین، که با دقت کامل الماس برش شده‌اند و باعث درخشش بیشتر آن می‌شوند. این یک رنگ شیک اضافه شده به تنوع رنگ‌های ارائه شده برای XZ Premium است.

احساس شما در مورد رنگ جدید XZ Premium چیست؟ آیا قصد دارید پرچمدار جدید سونی را بخرید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران فیسیت در میان بگذارید.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

منبع خبر: phonearena

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر