گوشی 6 اینچی جدید ZTE با اندروید نوقا و قیمت 130 دلار

گوشی 6 اینچی جدید ZTE با اندروید نوقا و قیمت 130 دلار

کمپانی زدتی‌ای گوشی‌هوشمند جدید خود به نام Max XL را با صفحه‌نمایش 6 اینچی و اندروید نوقا، فقط با قیمت 130 دلار معرفی کرد.

زدتی‌ای گوشی جدید Max XL خود را معرفی کرد، یک گوشی انحصاری Boost Mobile که دارای یک صفحه‌نمایش 6 اینچی فول اچ‌دی و اندروید نوقای 7.1.1 می‌باشد. قیمت این گوشی فقط 129.99 دلار (حدود 500 هزار تومان) است. خوب است که می‌بینیم زدتی‌ای حتی گوشی‌های اقتصادی خود را با اندروید آپدیت شده به همراه سنسور اثر انگشت عقب به بازار می‌فرستد. اما در حالی که این کمپانی دستگاه را به عنوان یک وسیله ایده‌آل برای پخش فیلم و ویدیو و بازی کردن به بازار می‌فرستد، رم کوچک 2 گیگابایتی آن احتمالاً خیلی سریع پر شود. ولی هنوز هم با این قیمت، کاربران یک اندازه صفحه‌نمایش عالی دریافت می‌کنند، که مطمئناً برای دیدن ویدیو مفید است، اگرچه رزولوشن (وضوح) آن به اندازه کافی بالا نیست که یک صفحه‌نمایش کاملاً عالی بسازد.

تعدادی از ویژگی‌های برجسته آن را در زیر می‌توانید ببینید:

  • پردازشگر هشت هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی کوالکام
  • 2 گیگابایت رم؛ 16 گیگابایت حافظه داخلی، قابل ارتقاء تا 128 گیگابایت
  • باتری 3990 میلی آمپر ساعتی
  • دوربین عقب 13 مگاپیکسلی؛ دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
  • شامل جک هدفون و سنسور اثرانگشت عقب
  • یواس‌بی نوع C

در ادامه می‌توانید تصاویری از این گوشی‌هوشمند را ببینید:

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: theverge

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر