تاييديه مرگ ویندوز فون!

تاييديه مرگ ویندوز فون!

صورت‌های مالی مایکروسافت مرگ ویندوز فون را تایید کردند!

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، اگر شما هم جزو طرفداران ویندوز 10 موبایل هستید، باید به شما اعلام کنیم که در فصل سوم سال جاری میلادی، مایکروسافت بودجه‌ای برای این بخش را در نظر نگرفته است و به تازگی کمپانی مایکروسافت صورت‌های مالی و گزارشات مرتبط به سه ماهه اول سال 2017 میلادی را منتشر کرد و در این گزارش خبر پایان کار سیستم عامل ویندوز فون داده شد. با فيسيت همراه باشيد.

مایکروسافت در گزارش مالی و آماری خود در سه ماهه دوم سال جاری برای ویندوز فون بخشی را اختصاص داده است ولی در صورت‌های مالی سه ماهه سوم سال 2017 جایی برای ویندوز فون نگذاشته و به آن نیز اشاره‌ای نکرده است.

براي مايكروسافت غمگين مباشيد! چرا كه...

 این کمپانی هر سال پول بیشتری را نسبت به سال‌های پیش خود برای پتنت‌های مرتبط به اندروید به دست می‌آورد که بسیار بیشتر از فروش گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل ویندوز فون است. کمپانی مایکروسافت به خوبی می‌داند که ویندوز فون یک شکست بزرگ برایش بوده و حتی این کمپانی به تازگی نسخه‌ای مخصوص مایکروسافت از سامسونگ گلکسی اس 8 (Galaxy S8) را به فروش می‌رساند.

در تصویر زیر اگر نگاهی بیندازید متوجه نبود عبارت ویندوز فون می‌شوید که تاییدیه مرگ این سیستم عامل موبایلی است.

 

مایکروسافت در گزارش مالی و آماری خود در سه ماهه دوم سال جاری برای ویندوز فون بخشی را اختصاص داده است ولی در صورت‌های مالی سه ماهه سوم سال 2017 جایی برای ویندوز فون نگذاشته و به آن نیز اشاره‌ای نکرده است.

بسیار خوب است که در حال حاضر تبلت‌های سرفیس پرو می‌تواند از پتنت‌های اندروید استفاده کند. به همین دلیل در حال حاضر سرفیس پروها در بازار موفقیت چشمگیری داشته‌اند. به هر حال در هر کمپانی مطرح دنیا پروژه‌هایی با شکست روبرو شده‌اند، می‌شوند و خواهند شد و این باعث اضافه شدن تجربه‌های بیشتر برای مسئولان کمپانی می‌باشد.  احتمال دارد روزی مایکروسافت به یکباره وارد تجارت گوشی‌های هوشمند بشود ولی پیوستن این کمپانی به این بخش از بازار در دوره زمانی کوتاهی میسر نمی‌شود.

درهرصورت اگر شما جزو طرفداران ویندوز 10 موبایل هستید، باید به شما اعلام کنیم که در فصل سوم سال جاری میلادی مایکروسافت بودجه‌ای برای این بخش را در نظر نگرفته است.

با كانال تلگرام فيسيت همراه باشيد


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

mehran

یک‌شنبه, 10 اردیبهشت 1396

مایکروسافت همین الان در حال انتشار آپدیت کریتورز برای گوشیاس
هر روز تعداد زیادی اپلیکیشن بروز میشه
رابط کاربری عوض میشه و ...

پاسخ

جلیل

یک‌شنبه, 10 اردیبهشت 1396

عجب
والا ما که ویندوز فون (950) داریم
هرروز براش اپدیت میاد
در ثانی
چی بگم اخه؟!
کسایی که ویندوز فون دارن بگن

پاسخ

hossein

دوشنبه, 11 اردیبهشت 1396

ویندوز فون خیلی وقت هست که مورده و تمامی نسخه های قبل از ویندوز 10 ویندوفون نامیده میشود و طبیعی است که مرده باشد.
سرمایه گذاری ویندوز بر روی سیستم ویندوز 10 است که ویندوز موبایل را نیز در بر میگیرد.
اشتباه نکنید
از نسخه 8.1 به قبل را ویندوزفون مینامند
ویندوز 10 را ویندوز موبایل

پاسخ

ثبت نظر