نینتندو اعلام کرد تابستان امسال کنسول دستی جدید خود را منتشر می کند

نینتندو اعلام کرد تابستان امسال کنسول دستی جدید خود را منتشر می کند

تابستان امسال نینتندو کنسول دستی جدید و ارزان قیمت خود، 2DS XL را روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش فیسیت، نینتندو اعلام کرد که در تاریخ 28 ژوئیه امسال کنسول دستی جدید خود را منتشر خواهد کرد. 
چند سال پیش نینتندو کنسول های دستی ارزان قیمت 3DS خود را روانه بازار کرد. نسخه 2DS تاشو نبود. این کنسول قابلیت های سه بعدی 3DS را نداشت و قیمت آن کمتر بود. حال نینتندو یک نسخه ارزان قیمت از 3DS XL خود را منتشر کرده است: 2DS XL جدید .


DS XL3 بدون 3D
در DS XL2 نینتندو دوباره به طرح تاشو بازگشته است. همانطور که از نامش پیداست  “DS2” نمی تواند افکت های سه بعدی را اجرا کند. به جز چند تغییر کوچک سخت افزار 3DS XL و 2DS XL كه دقیقاٌ مشابه هستند. البته طراحی این دو با یکدیگر متفاوت است. 


دقیقاٌ همان صفحات نمایش بالاو پايين، دکمه های ZL/ZR و C-stick در 2DS XL وجود دارند. اما دوربین جلو در 2DS XL به لولا و دوربین پشت به زیر سیستم منتقل شده است. در نتیجه 2DS XL باید سی پی یو چهار هسته ای ARM11، رم 256 مگابایتی و وای فای سریع تری نسبت به انواع سه بعدی این کنسول ها داشته باشد. 
شایعاتی مبنی بر این که نینتندو قصد دارد در صورت موفقیت سوئیچ خط تولید 3DS را متوقف کند شنیده می شد، اما نینتندو همه این شایعات را رد کرد. در عوض به نظر می رسد که این شرکت تصمیم گرفته است خط تولید کنسول های دستی مناسب کودک ارزان قیمت خود را گسترش دهد که حرکتی کاملاً هوشمندانه است به خصوص اگر بخواهید کودکان خود را با بازی های نینتندو آشنا کنید و به دنبال کنسولی ارزان قیمت بگردید که در صورت خراب شدن خیلی ضرر نکنید. 


یک کسنول دستی ایده آل
معرفی 2DS XL یک سورپرایز بود، اما یک سورپرایز خوب. با حذف قابلیت سه بعدی و اضافه کردن صفحه نمایش بزرگ تر و همچنین طراحی تاشو می توان گفت که نینتندو کنسول مناسب این نسل را ساخته است. قیمت آن نیز بسیار مناسب است. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر