این روش ساده عملکرد ویندوز 10 را چند برابر می کند

این روش ساده عملکرد ویندوز 10 را چند برابر می کند

با این روش ساده می توانید سرعت ویندوز 10 خود را بهبود بخشید تا دیگر ناچار به تعویض ویندوز نشوید.

هر کاربر ویندوز چند وقت یکبار ناچار است با سرعت پایین دستگاه خود دست و پنجه نرم کند. با ساخته شدن فایل های بی مورد به مرور زمان سرعت ویندوز پایین می آید. گاهی اوقات شما ناچار می شوید دوباره ویندوز نصب کنید اما روش های سریع دیگری نیز وجود دارند که می توانند شما را از این وضعیت نجات دهند. 
یکی از آن ها مدیریت حافظه مجازی سیستم شماست. برای کسانی که دستگاه های مدل پایین تری دارند مدیریت حافظه در ویندوز تا حد زیادی در عملکرد آن ها تاثیر مثبت دارد. 
در ابتدا در منو شروع System را یافته و روی آن کلیک کنید. در نوار کناری سمت چپ روی Advanced System Settings کلیک کرده و سپس به تب Advanced بروید. عنوان Performance را یافته و روی دکمه Settings کلیک کنید. یک بار دیگر رو تب Advanced کلیک کنید تا تنظیمات حافظه مجازی را ببینید. سپس گزینه Change را انتخاب کنید. 


برای تغییر تنظیمات پیش فرض ویندوز تیک گزینه Automatically manage paging file size for all drivers را برداشته و درایو سخت مورد نظر خود را انتخاب کنید. ( احتمالا درایو  :C درایو داخلی شما). 
در پایین پنجره گزینه شماره توصیه شده را یافته و آن را در مستطیل های Initial و Maximum Size وارد کنید. روی Set و OK کلیک کنید. کامپیوتر خود را ریست کنید تا تغییرات اعمال شوند. پس از آن می بینید که عملکرد کامپیوتر شما چقدر بهبود یافته است. 
برای کامپیوترهایی که رم بالا دارند احتمالاٌ پس از انجام این کار تغییر زیادی حس نمی شود. اما این کار برای سیستم های قدیمی تر و ضعیف تر خیلی خوب عمل می کند. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه شوید

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

کریم پورمقدم

دوشنبه, 18 اردیبهشت 1396

ترفندی عقب افتاده و بد

پاسخ

ثبت نظر