چگونه بهترین هدفون را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین هدفون را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین هدفون را انتخاب کنیم؟

هدفون های مخصوص دویدن (  Running headphones ) معمولا به هنگام حرکت های ناگهانی از گوش می افتند و یا اینکه اگر سر آنها به صورتی باشد که باید داخل گوش قرار بگیرد ، باز هم معمولا در دویدن های پر تحرک از گوش در می آیند و به همین خاطر هم هست که اغلب افراد به هنگام ورزش کردن نمی توانند از هدفون هایی که دور گوش را می گیرند استفاده نمایند . همچنین می بینیم که این هدفون ها معمولا در ورزش کردن های طولانی خیس عرق می شوند و به همین خاطر تمیز کردن آنها هم سخت می شود .برای انجام یک ورزش خوب و مفرح ف امکانات مناسب هم مورد نیاز است . بنابراین قصد داریم در این نوشته شما را با چهار نمونه از بهترین هدفون های مخصوص دویدن آشنا کنیم . با ما همراه باشید .


Sennheiser OCX 686G Sports
Sennheiser مدل های بسیاری از هدفون ها را وارد بازار کرده است . اما به هر حال این مدلی که مد نظر ماست ،مناسب ترین نمونه برای استفاده در هنگام ورزش و دویدن است که به هنگام تحرکات شدید حین ورزش انرژی فوق العاده ای را به شما منتقل می نماید . خصوصیات بارزی را در این محصول می توان یافت من جمله اینکه : خروجی صدای آن دارای درایور هایی است که صدایی با کیفیت بسیار بالا و فرکانس 18–20,000 Hz را ارائه می دهد ، مقاومتی برابر با 20 ohms دارد ، و قدرت صوت آن 120 dB است . از همه مهمتر اینکه نحوه طراحی گوشی های آن که دور گوش را به طور کامل می گیرند ، به گونه ای است که از ورود صداهای اضافی محیط به گوش جلوگیری می نماید و همچنین مسیر عبور کابل صدا هم در این محصول به گونه ای طراحی شده است که در کنار طراحی گوشی های آن بتواند بیشترین مقاومت را در برابر صدا های اضافی محیط از خود نشان بدهد . این محصول همچنین ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد که قلاب های گوشی محکم و کارآمد آن از آن جمله اند . با محکم کردن این قلاب ها حتی در صورت تحرکات سریع می توانید همزمان از موسیقی نیز لذت ببرید . کنترل از راه دور این دستگاه هم یکی دیگر از خصوصیات متمایز این محصول می باشد . همچنین لازم به ذکر است که این محصول فوق العاده Sennheiser دارای آداپتور های گوشی ضد میکروب SteriTouch نیز می باشد .
MSRP : 109.95 دلار

Sennheiser-OCX686G-Running-Headphones
JBL Reflect Response BT
گران ترین گزینه از بین چهار پیشنهاد ما مدل JBL Reflect Response BT است که البته قیمت آن در برابر ویژگی های خوبی که دارد بسیار هم پایین است . این مدل درون گوشی (  in-ear  ) هم دارای بلوتوث است و هم کنترل لرزشی (  motion  ) نیز دارد . به این معنی که با استفاده از این سیستم خارق العاده شما می توانید به هنگام دویدن و ورزش کردن ، با یک تکان کوچک و ریز موسیقی های خود را به جلو یا عقب ببرید و یا اینکه با یک تکان کوچکی که به دستگاه می دهید به تلفن های خود پاسخ دهید و بسیاری کار های دیگر که می توانید با استفاده از کنترل لرزشی این هدفون انجام بدهید . کار کردن با این سیستم آنقدر راحت است که خود کاربران هم باور نمی کنند . این محصول به گونه ای طراحی شده است که بتوان به مدت چندین ساعت و بی وقفه از آن استفاده نمود . همانطور که گفته شد ، این مدل دارای سیستم بلوتوث نیز می باشد که امکان پخش آهنگ را بدون نیاز به کابل برای کاربران خود فراهم می نماید . در این سیستم از تکنولوژی ای استفاده شده است که در برابر تعریق بدن آسیب نمی بیند و علاوه بر این ها بازوی پشتی آن که در پشت گردن قرار می گیرد به طور تخصصی برای ورزش و تحرکات شدید طراحی شده است .
MSRP : 149 دلار

JBL-ResponseBT-Running-Headphones
Monster iSport Freedom
در نمونه های بالا بیشتر بر سر این بحث کردیم که چرا اغلب افراد ورزشکار به هنگام دویدن و ورزش کردن از هدفون استفاده نمی کنند ؟ و پاسخ ها هم بیشتر حاکی از این بود که نگهداری آنها و تمیز کردن شان سخت است . نمونه ای که الان می خواهیم برای شما توضیح دهیم همه این مشکلات را یک جا حل کرده است . این مدل ضد آب بوده و در برابر تعریق مقاوم است همچنین قابل شستشو نیز می باشد طوری که دیگر نگران کثیف شدن آن در حین ورزش نخواهید بود و برایتان اهمیتی ندارد که هدفون شما بوی عرق بگیرد چون می توانید پس از تمام کردن ورزش آن را به خوبی بشورید و دوباره استفاده نمایید . بهتر است بدانید که به دلیل طراحی ویژه این هدفون ها و قرار گرفتن گوشی های آن در داخل گوش ها ( نه در اطراف آن ) ، احتمال سر خوردن و افتادن آنها به کمترین حد خود می رسد . در رابطه با گره خوردن و پیچ و تاب کابل هدفون هم خیالتان راحت باشد . زیر این محصول به همراه سیستم پشتیبانی بلوتوث به شما تحویل داده می شود و با نصب و راه اندازی آن می توانید دست ها و پاهای خود را آزادانه به حرکت در بیاورید و نیازی به نگه داشتن و کنترل کابل هدفون ندارید . ویژگی دیگر این مدل صدای رسا و شفاف و قدرتمند آن است . رویه شب نمای این محصول به هنگامی که در تاریکی شب مشغول ورزش هستید با انعکاس نورهای اطراف ، دیگران را از وجود شما آگاه می سازد . محصول جدید Monster iSport Freedom بخش کنترل تماس ها را نیز در خود دارد که به کاربر این امکان را می دهد تا با اشاره ای کوچک تماس های خود را کنترل نماید .
MSRP : 299.95 دلار

Monster-iSportFreedom-Running-Headphones

Trainer By Gibson
این مدل که اخیرا به بازار آمده است با استقبال بالای کاربران مواجه شده و از اقبال خوبی برخوردار بوده است بنابراین شاید مورد پسند شما هم واقع بشود . باش های CoolTouch تنظیم دما با طراحی NASA ، یکی از مهمترین ویژگی های این مدل به شمار می رود . این محصول همچنین از مواد اولیه بسیار با دوامی طراحی شده است که قابلیت جذب و ذخیره و تعدیل و آزاد کردن دما ، از صوصیات آن می باشد . با استفاده از درایور SafeSound 40mm و سیستم صداگیر قوی ، صدا ها به طور مساوی به هر دو گوشی انتقال می یابند و با کیفیت مناسبی پخش می شوند . دیگر خصوصیت این مد ، وجود سیستم پمپ هوا بر روی درایور آن است . همچنین این مدل دارای سیستم بلوتوث است که امکان استفاده بی سیم از دستگاه را فراهم می کند . مانند نمونه قبلی این مدل نیز برای استفاده در تاریکی بهینه سازی شده است . NightNav LED موجود بر روی این مدل به هنگام تاریکی می درخشد و دیگران متوجه وجود شما می شوند .
MSRP : 239 دلار

Trainer-Gibson-Running-Headphones


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر