واتس‌اپ در طول ارائه فیسبوکی زاکربرگ از دسترس خارج شد

واتس‌اپ در طول ارائه فیسبوکی زاکربرگ از دسترس خارج شد

واتس‌اپ- معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین پیام‌رسان اجتماعی، دو روز پیش حدود چند ساعتی از دسترس خارج شد. این اتفاق دقیقاً زمانی رخ داد مارک زاکربرگ رییس فیسبوک در حال اعلام چند خبر خوب و بد بود.

واتس‌اپ یکی از پیام‌رسان‌های پراستفاده در جهان است. دو شب پیش، این سرویس که مالک آن فیسبوک است چند ساعتی از دسترس خارج شد. این قطعی ارتباط از حدود ساعت 1 نیمه شب شروع شد و حدود دو ساعت طول کشید. بیش از 20 میلیون کاربر واتس‌اپ در ایالات‌متحده و میلیون‌ها نفر سراسر جهان قادر به ارسال یا دریافت پیام نبودند. بسیاری از کاربران به توییتر پناه بردند، که همین امر موجب شد هشتگ #whatsappdown تبدیل به هشتگ ترند در سراسر جهان شود.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک احتمالاً از این قطع ارتباط اصلاً خوشحال نبود، مخصوصاً به علت زمان روی دادن این اتفاق. زیرا در همان لحظه زاکربرگ مشغول ارائه آمار و ارقام سه ماهه فیسبوک بود. در نگاه اول، این آمار خوب بودند و سود و فروش به شدت رو به افزایش بوده و مبلغ نهایی سود بیش از 3 میلیارد می‌باشد. با این حال برای بقیه سال 2017، فیسبوک عقیده دارد که درآمدهای حاصل از تبلیغات به سختی افزایش می‌یابد، در حالی که هزینه‌های کمپانی به طور قابل توجهی زیاد می‌شود. در مقایسه با سال 2016، زاکربرگ انتظار 40 تا 50 درصد مخارج بیشتر را دارد. چشم‌انداز تیره و تار برای بقیه سال همچنین قیمت سهام و شراکت در فیسبوک را نیز به پایین کشیده است.

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: androidpit

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر