رندرهای جدید متعلق به «اچ تی سی یو 11» به بيرون درز كرد

رندرهای جدید متعلق به «اچ تی سی یو 11» به بيرون درز كرد

تنها کمتر از ده روز دیگر کمپانی تایوانی اچ تی سی، گوشی پرچم‌دار خود با نام احتمالی «اچ تی سی یو 11» را رونمایی خواهد کرد كه در اين مدت تصاوير و شايعات مختلفي راجع به اين اسمارت فون منتشر شده است. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، چندي پيش کمپانی اچ تي سي، تیزری از گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 (HTC U 11) را منتشر کرد و حالا رندرهای جدیدی از این گوشی توسط منبع موثقی به بیرون درز پیدا کرده است. با ما همراه باشيد.

تنها کمتر از ده روز دیگر کمپانی تایوانی اچ تی سی، گوشی پرچم‌دار خود با نام احتمالی «اچ تی سی یو 11» را رونمایی خواهد کرد كه در اين مدت تصاوير و شايعات مختلفي راجع به اين اسمارت فون منتشر شده است. رندرهای جدید منتشر شده توسط منبع موثق OnLeaks@ و 91 Mobiles به بیرون درز پیدا کرده‌اند که اساس فایل‌های کد (CAD) کارخانه‌ای دارند و نسخه‌ای از اچ تی سی یو 11 با بدنه قرمز رنگ را نشان می‌دهند.

با توجه به تصاوير، متوجه حاشیه‌های باریک در سمت راست و چپ صفحه نمایش این گوشی هوشمند می‌شوید ولی در بالا و پایین نمایشگر این گوشی حاشیه‌ای وجود ندارد. ضخامت این گوشی در بالا و پایین به ترتیب برابر 9.2 و 8 میلی‌متر می‌باشد و یکی از دلایل انتخاب این اندازه‌ها استفاده از ویژگی قاب فشردنی برای اچ تی سی یو 11 عنوان شده است.

یکی از ویژگی‌های بارز و جدید شایعه شده برای این گوشی پرچم‌دار، قاب قابل فشردن است که به نام Edge Sense در گزارش‌ها از این ویژگی نام برده شده است.

 از دیگر ویژگیهای این گوشی رم 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایت، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب برابر 12 و 16 مگاپیکسل، پورت یو اس بی از نوع C، باتری 3000 میلی‌آمپر بر ساعت و سیستم عامل اندرویدی 7.1 نوقا است. به علاوه حدس زده می‌شود که این گوشی پرچم‌دار اچ تی سی در سال 2017، سومین گوشی هوشمندی باشد که با پردازنده اسنپدارگون 835 وارد بازار جهانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که یادآوری کنیم این گوشی هوشمند بسیار شبیه به گوشی هوشمند اچ تی سی اوشن (HTC Ocean) است.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر